Heb Deathrow besteld daar, vijf dagen later had ik hem. Ze zijn ingeschreven bij de kamer van koophandel dus dat zit allemaal wel goed hoor. Heeft aandelen bij GCshop.nl, grapje. ^_^
Er was al een vorige post over gcshop en WE zijn volledig te vertrouwen Ik werk bij gamecom en de shop is daar een onderdeel van, een waar ik helaas niet al te veel mee te maken heb, dus veel vragen zal ik neit kunnen behandelen. Als je je game traag ontvangt (bijv 1 week + 2 dagen, da's gewoon te lang) dan ligt dat 100% zeker aan de leverancier, en kunnen wij daar helaas niets aan doen ben ik bang hoop dat et iets geholpen heeft
Het spijt van de late levering. Als het goed is krijg je je game vandaag. Wij werden helaas niet geleverd door een vergissing van bovenaf, erg rot is dat. Mijn excuses!
Ok excuses aanvaard en ik heb hem nu inderdaad binnen en hij ruled!!Krijg ik misschien niet gratis SC door het alnge oponthoud
wat is er eigenlijk gebeurd met www.GCshop.nl ? of ligt t alleen aan mij? edit: laat maar, me proxy zit weer te klooien ]:- en waarom kunnen we onze eigen posts niet deleten?
Het is wel een goeie site, nou kom ik er alleen achter dat het level tempel of anubis van mijn UC niet wil draaien nu ik voor het eerst dat level speel, ik moet em ff terug sturen, dan kijken ze of het klopt en sturen ze een nieuwe.
Ik heb er al 3 games besteld, allemaal prima & snel afgehandelt.. Ik koop er voortaan al mijn spellen denk ik, scheelt best veel met de "dure" winkelprijzen..
Goede ervaringen. Lekker goedkoop en als een spel op voorraad is heb je het zo in huis. Je moet wel een paar dagen wachten maar je hebt de spellen wel veel goedkoper. Zulke sites mag ik wel, ga zo door!!!!!
af en toe baal ik dat ik bij de FRS werk... want het echt leuk om de games steeds goedkoper tegen te komen...alleen met personeelskorting van FRS zit ik er vaak net iets onder.... je hoort me niet klagen hoor, maar vaak zie je een goede aanbieding en dan wil ik em halen, maar dan issie bij ons toch weer goedkoper... ik wil es een keer ergens anders kopen
Goede ervaringen. Alleen nu ff niet. Omdat ik al 3 weken op moto gp 2 wacht. Op mijn bestelling. De leveringsdatum wordt telkens verzet.