[Algemeen] Saints Row [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    is het mogelijk dan 12 uur over te slaan, soms moet ik een bepaald wapen halen (hitman missies) en dan is die kut winkel weer dicht, en met je wachten tot dat de winkel weer open is.. :mad:
     
  2. Ydo

    Ydo Ydo Ydo

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu op 31% en heb vreselijke moeite met enkele missies, zoooo irritant!!! Echt als geweten had dat die missie zo irritant waren, had ik het spel niet gekocht. Ik heb er even geen lol meer in, in dat hele @#*&^%$# spel!!
     
  3. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    die missie zijn nie irritant

    en ik vind ze simpel (haalde ze bijna allemaal in 1x)
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Missie zijn echt te makkelijk. Alleen die van de vice kings had ik wat moeite. Met die flikker van een Stephan. En die laatste missie op het vliegveld van de Carnaaltjes. (hoe heten ze ook alweer)?? Voor de rest echt een eitje.
     
  5. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik had alleen moeite met de laatste van de Westside Rollerz territory

    met die vrachtwage opblaze me auto vloog steeds in de fik

    maar toen ik een bulldog gebruikte haalde ik hem in 1x
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Vind alleen het telkens vullen van die Respect bar vervelend!

    Heb ik tijdje alleen maar van die Side Missions gedaan om dat ding zovol mogelijk te krijgen, zodat ik veel missies achter elkaar te doen.

    Kan ik er super veel achter elkaar doen :), en zit ik helemaal in het verhaal! Wil ik naar de volgende missie, krijg ik opeens weer die kl*te melding dat ik meer respect moet hebben...
    Achjah, het hoort bij het spel!

    *
    Gaat weer side missies doen :cool:
     
  7. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, vind sommige activities voor respect te krijgen en zo vervelend het is wel makkelijk maar elke keer drugs dealen en op die slome wachten en dan kan hij ook nog is niet rijden 4 minuten voor die drugs activity per level dus 8 levels 32 minuten:eek: Maarja sommige zijn best wel leuk zoals je eigen laten pleuren voor een auto dat is de leukste missie had een keer in 1 keer 320000 $ werd overgereden toen kwam ik tegen die train aan die toevallig reed toen kwam ik tegen een andere auto aan en toen reden een paar over me heen:9 moest maar 50 000 $ hebben LoL
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Damn...
    Kan nu even geen Cornales en King missies doen, aangezien ik daar al ver mee ben blijkbaar.

    Die Blauw Rollers missies had ik in die tussen tijd nog niet gedaan, dus die moet ik eerst doen :cool:.
    Echter moet ik nu 3 busjes beschermen.... Telkens eentje omstebeurt. Alleen na 5x nog niet gelukt!

    Wat een k*t chaffeurs van die busjes. Rijden zichzelf helemaal klem, waardoor ik weer in de problemen kom met die ventjes!
    Mjah....
    Probeer het straks weer eens.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    :eek:, bij mij is dat net gelukt. Heb de Carnales, Vice Kings missies uit, en ben nu bezig met de Rollerz. Die missie was voor mij érg irritant aangezien ik geen ammo meer had voor mijn handwapen + uzi, dus moest ik ze klem rijden en ze zo afmaken met mijn shotgun. Veel gedoe, maar uiteindelijk toch goed gelukt.

    Ik vind de Rollerz missies de moeilijkste van het spel.
     
  10. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ff een vraagje!
    Bij die missie van Meet Uncle Will dan moet je die truck defenden eerst 2 die rijden dan dan die laatste die stilstaat moet je eerst die gastjes dood knallen in die auto's die erom heen staan, dat heb ik dus gedaan (moet dat wel) en daarna gebeurde er helemaal niks :confused: er bleef zo'n groene pijl boven die truck?? HELP

    Alvast bedankt!!
     
  11. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Jahoor, ik heb hem nu ook een paar dagen, en wat een verslavende game zeg! Heerlijk! Het is net alsof ik een nieuwe GTA aan het spelen ben, maar dan een stuk beter!
     
  12. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die juist heel makkelijk gewoon ff RPG's kopen nog wat kogels van een AK-47 en je hebt die missie binnen 3 min gehaalt;)
    Als die busje klem staat is het juist makkelijk!!
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat probleem heb ik dus ook met het derde busje! Er blijft een groene pijl boven staan, maar er gebeurt verder niks. Ik heb het nu al zeker 20x geprobeerd, maar elke keer blijft het derde busje stil staan. :eek:
     
  14. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0

    Vaag, bij mij verdween hij na een paar seconden. Weten jullie zeker dat iedereen dood is? En als je dat mens uit die bus trekt?
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2006
  15. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook vaag is, ik kan dat mens niet uit de bus trekken? Ze gaat ook niet dood als ik gaar helemaal kapot schiet ofzo.... dus ja vaag!
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Jep, alle Rollers heb ik gedood. :)
    Ik kan haar ook niet uit het busje trekken, maar als ik er lang genoeg op schiet, stapt ze uit en rent ze weg. Alleen krijg ik dan Mission Failed, met als reden dat het busje is gekaapt....
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Oftewel, ik ben niet de enige met die missie :cool:...
    Probeer het vanmiddag nog wel een keer na het voetballen! Met die tips moet het vast wel lukken!
     
  18. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je dat busje uit de klem ramt met je auto? :+

    Trouwens, in je Rollerz crib ligt in de rechter slaapkamer een voetbal waar je leuk tegen kunt trappen 8).
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    je respect bar kan wel leeg :eek:
    (laatst zei iemand van niet )
    als je een missie doet dan gaat er gewoon vanaf :mad:
    heb ik 62x daarna nog maar 60x
     
  20. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    wat kan je nou precies doen met die weapons cache in je crib
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina