Jongens ..Morrowind ...help me nou ff ik vond een een gozer op de grond liggen een dooie en ik er hij had een note bij zich wie is die gozer en waar moet ik die note brengen....het is van ene erdin ofzo???? kweet niet zeker. het is niet die taxgozer als je dat wou vragen...ik heb die note nu maar ik ben nieuwsgierig wie hij is, hij lag op een heuvel. in die staat iets van....ik vond het jammer dat ik niet lang kon blijven enz. enz. weet iemand wie die gozer is??
ik weet niet niet 100% zeker waar ik hem gevonden heb maar ik was op weg naar caldera lopend vanaf....balmora
nee das het raarste ...anders had ik diegene wel gevonden naar wie die dooie geweest was. ik denk dat t zo is gegaan dat mannetje heeft gewoon zelfmoord gepleegd en had een afscheidsbrief aan zn vriendin geschreven....maar ik wil weten wie die vriendin is ....ik heb wel 2 namen maar ik kan er een vragen over stellen...
Volgens mij heb ik hem ook ergens zien liggen, maar ik was ergens anders mee bezig, dus ben hem snel voorbij gelopen.
hm kijk een op je world map als je bij hem staat, vertel mij dan waar hij ligt zoek ik het voor je uit (hopelijk)
dat is t juist ik weet niet meer waar die gozer lag maar gelukkig had ik zijn corpse niet verwijderd dus ik zal m weer zoeken..
oh ja ik heb m gevonden loop balmora uit niet de silt strider kant maar de andere...en dan uiteindelijk kom je bij je eerste bordje mert plaatsen als het goed is zie je een rots voor je in vorm van een banaan ofzooo....daaronder ligt die gozer!!!
wha- ik weet het ook niet...ik zal regelmatig checken (ff een spel zetten) naarmate ik verder kom in het spel. ga gewoon verder.
Ik ook heb hem zien liggen. Ja, misschien vermoord ofzo, dat het nog bij een latere opdracht hoort?! Kwwe nie, kzal eens op onderzoek uitgaan.
had ik ook al gevonden het was niet zn vriendin maaar hij moest een skooma pipe brengen bij tsiya in balmora....dus ik zei tegen haar dat die gozer dood was en zij wou die skooma pipe graag hebben maar ik ben m kwijt...weet iemand wat je krijgt al breng je die soma pipe naaar haar?
***BEDERVER*** Als je die pijp terug geeft krijg je 50 munten en 5 Moonsugar, dus niets heel boeiends.