PS2 controller aansluiten op xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door yae40, 16 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yae40

yae40 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He guys

Zou het mogelijk zijn om via de super joybox pro, de ps2 controller aan te sluiten op en van de usb poorten van de xbox 360?
    Misschien moeten er wel speciale usb drivers voor de joybox pro worden bijgesloten om het werkend te krijgen op een 360. Anyway, het zou heel vet zijn als dit mogelijk was, aangezien ik Pro evolution speel met de ps2 controller, en die veel lekkerder in de hand ligt, en de plaatsing van de analoge joystick is precies goed. Ik heb ook zo een converter voor de xbox en die werkt perfect, nu de 360 nog, alhoewel het design van de nieuwe xbox360 controller drastisch is veranderd, vind ik hem toch nog een beetje groot.
    Voor FPS en strategy, adventure games is ie goed, maar voor Pro evolution soccer is de Ps2 controller toch het beste, qua plaatsing en bereikbaarheid van de knoppen...ok genoeg geluld...please react!
    :)

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De PS2 controller lekkerder in de hand? Ik vind het maar een onding.. Heb ook geen idee of hij op de 360 aangesloten kan worden, ik denk het niet eigenlijk

3. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik hier maar niet te fel op in gaan, want iedereen ervaart een controller anders. Maar ik durf er op te wedden dat als je mensen op straat laat beoordelen welke controller lekkerder in de hand ligt, dan komt xbox er glansrijk uit, hij is totaal niet te groot (ik weet niet hoe oud jij bent of dat je hele kleine handen hebt) en de vormen zijn erg goed bedacht zodat hij heel soepel en fijn in je handen ligt, unlike de ps2 controller waarbij je je handpalm met je vingers raakt zodra je de "handvaten" vastpakt. En de analoge stick positie is een gewen, maar eigenlijk zou de xbox beter zijn, aangezien die hoger ligt, en op de manier waarop je een controller vast houdt zouden je duimen daar komen, net als waar de 4 knoppen zitten aan de andere kant, die zitten daar niet voor niets, je hebt ze veel nodig, en daarom zitten ze hoog, daarom heeft xbox 1 analoge stick daar gedaan, en het werkt heel goed.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Niet mogelijk ... tevens staat de vraag in het verkeerde forum.. je had deze vraag in de controller thread kunnen vragen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina