ideeën voor saint's row

Discussie in 'Algemeen' gestart door NL ASSASIN NL, 12 sep 2006.

  1. post hier dingen die jullie vinden die beter kunnen in saint's row :

    -ik vind neon onder de auto's bv een vette optie :D

    mazzel

    BTW weet er iemand hoe je de makers kunt contacteren zodat ik wat van die ideeën kan mailen.
     
  2. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten echt hard aan de online opties werken. want ik moet altijd zo lang wachten voordat ik in een map zit en dan zit er nog zoveel lag in dat ik niets kan. maar daar word volgens mij al aan gewerkt :9. het lijkt me ook wel tof om met een motor/fiets door de stad te crossen.
     
  3. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel cool zijn als je benzine op kon, dat je dus optijd moet tanken, verder zou het wel vet zijn als je in een taxi kon stappen en zelf aan kon geven waar je heen wilt.

    En motors natuurlijk! dat is eigenlijk wel een vereiste vind ik, zelfs Test Drive heeft ze
     
  4. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan een taxi bellen met je telefoon, en dan komt ie je oppikken en kan je aangeven waar je heen wilt!
     
  5. jep jep :D helemaal gelijk maarja idd die taxi kun je al bellen 2 zelfs :p

    TNA Taxi Service: 555-455-8008
    Eagleline Yellow (Taxi Service): (555) 018-0174

    ambulance voor als je gewond bent en snel weer wilt lopen 911

    \o/ maar heeft al iemand de mail ofzo gevonden van de makers van het spel
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    WaZaa?!
    Hoe kom je aan die nummers?! :cool:

    Krijg je naarmate je verder in het spel komt?! Of staan ze in het boekje ofso?

    Wist dat van die Ambulance wel, omdat die gewoon algemeen is. Maar van die Taxi had ik nog nooit gehoord!
     
  7. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    staat achterop de taxi 8) maar er staan er ook wel wat in het boekje !
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Het zou chil zijn als Demolition Derby online zou komen :cool:
     
  9. basovich

    basovich Guest

    insurance fraude :cool:, zoveel mogelijk geld in 5 minuten:). maar kan algauw mee worden gecheat, als je eenmaal weet hoe het werkt is het niet meer leuk.
     
  10. dannyff

    dannyff Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    nou vertel, hoe werkt het dan *)
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad fietsen en motors zijn ook wel vet.... maar een vliegtuig of helikopter zou voor mij ook niet mis zijn ;)
     
  12. dannyff

    dannyff Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    bootjes :9
     
  13. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Neon ja daar zat ik ook aan te denken, ik haalde me auto uit de garage en toen miste ik het gewoon:confused:
     
  14. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    vliegtuig en helicopter lijkt me niets voor in de spel, vind het daar een beetje te klein voor eigenlijk. maar een boot lijkt me wel tof :)
     
  15. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Realistischer, Voertuigen, Online Optie verbeteren, Meer missies, Meer huizen, Meer auto-tune mogelijkheden zijn er damn weinig, Meer auto's, Tanken, Jetpack, Moderne muziek, Meer archiefments voor online, Meer wapens veel te weinig, Huizen inbreken(Allemaal), Meer opties in je huis, Meer kleding veel te weinig zowat niks en duurdere kleding, Meer sieraden+duurdere, Online moeilijker maken veel te makkelijk nu AK of rocket en je bent machtig, en nog veel meer snap niet dat ze hier zelf niet ff op kunnen komen maarja als ik die game had bedacht zou het zeker #1 zit vol met ideen
     
  16. haha ja een hele lijst :D maarja ik denk als een ieder van ons dit spel mocht ontwikkelen het echt een nummero uno spel zou worden ;) maarja ik denk als ze het spel 3 maanden hadden uitgesteld het echt de BOM zou worden maar dat weet je ook weer niet zeker:b:

    en insurance fraud zo 100.000 mss wel 200.000 als je met de auto tegen een paal of andere auto rijd in de MISSION AREA en dan door de vooruit vliegt:p

    en ja die nummers vind je op de gebouwen
    achter op auto's en in het boekje

    mazzel keep the ideas coming _O_
     
  17. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    MMOFRG ( massive multiplayer free roaming game ) servers voor saints row? :p
     
  18. Mythe gard

    Mythe gard Guest

    shit Calypso....ben je wel blij met dit spelletje????

    Ik zou je testdrive willen aanbieden daar kun je genoeg huizen,kleding,online spelen,

    Maarjaaaa dit spelletje speel ik ooo zo graag,alleen men rank wilt maar niet stijgen of doet iedereen er zolang over?
     
  19. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Insurance Fraud moet je inderdaad zorgen dat je door de voorruit vliegt, het wordt helemaal makkelijk als je in de scoring area een politiewagen ziet, als je daar opknalt ben je in 1 keer klaar, vang je zo 2ton of meer.....
     
  20. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk ben ik er wel blij mee maar niet elke spel is perfect dus breng ik mijn ideen uit. Ik ben/was level 32 en stond op plaats 26 met gangster brawl.
    Vanaf level 25 moet je 2 of 3 keer 1e staan wil je naar een andere level gaan.
    vanaf 30 kan het wel van 3 tot 4 keer 1e staan.
    Gelukkig heb ik alle potjes 1e gestaan behalve 2 potjes waar ik 2e of 3e plaats stond,.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2006

Deel Deze Pagina