Splinter Cell wel of niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door RiFF, 12 dec 2002.

1. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of zoiets als dit al eens gepost is, maar ik post hem toch :)

Is Splinter Cell de moeite waard om te kopen? Tipt het aan HALO of niet? Het is natuurlijk een heel ander spel, maar heeft het zeg maar een beetje dezelfde experience? Het moet dus echt wel een vet spel zijn en meer hebben dan ik verwacht... ben n beetje aant twijfelen :)

2. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg: KOPEN!!

Sommigen spelen het spel binnen een paar dagen uit, maar ik niet. Bij elk checkpoint dat ik haal, ga ik terug naar de vorige, omdat ik het dan nog beter wil doen. Zo ben je wel lang bezig, maar haal je er ook het meeste uit. Allen de lampjes kapot schieten die nodig zijn, guards proberen KO te slaan, ipv af te schieten enzovoort. Ik vind het cool.
    Er is alleen wel 1 nadeel: sinds ik SC heb gekocht, heb ik CMR3 niet meer aangeraakt. (die had ik ook net nieuw...)

3. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Splintercell is zeker weten het kopen waard, je moet alleen ff weten dat het niet stomweg schieten is waar dit spel om draait.

4. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem zeker wel kopen. Je kan hem al krijgen voor 50 euro en hij is veel meer waard. De levels zijn lekker lang en de grafix zijn geweldig en het is ook super spannend om iemand van achter te besluipen en hem dan met een pistool op zijn hoofd neer te slaan. Het spel is ook erg uitdagend want ik moet in iedergeval heel vaak opnieuw beginnen bij een checkpoint. Het is wel heel wat anders dan halo maar het zijn wel de 2 beste spellen die ik bezit. Kopen dus!!!!8)

5. alibi

alibi Guest

ik zelf wilde hem ook kopen, maar heb er toch vanaf gezien.

de reden: als je hem uitgespeeld hebt dan ben je klaar met het spel. daar hou ik zelf niet zo van. een spel moet een soort meerwaarde hebben. bijvoorbeeld bij timesplitters heb je ontzettend veel challenges en arcade spelletjes waarmee je eindeloos bezig bent. en bij halo is het gewoon om met een paar vrienden elkaar af te knallen via link of gewoon splitscreen. en bij halo kan je ook alle tien de levels apart uitspelen op vier verschillende moeilijkheids graden en daar ben je ook wel ff mee bezig.

en bij splintercell heb je geen multiplayer en tientallen spelltjes om uit te spelen!!

dit vind ik dus erg overtuigende redenen om splintercell niet te kopen!

6. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    bij splinter cell kan je levels downloaden via xbox live...

7. alibi

alibi Guest

ja dat is wel leuk, maar als die dan hebt uitgespeeld?........

het zou leuker zijn als je bepaalde spel opties zou kunnen downloaden. zoals bij mechassault, daar kan je bijvoorbeeld de multiplayer optie "capture the flag" downloaden. dat is wel iets leuker en dat verlengt ook zeker de speelduur van een spel!!

8. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    DAT IS WEL ZO, maar da's wel weer wat van hetzelfde, en je kan waarschijnlijk nog geen multiplayer doen maar splinter cell is een cooool spel

9. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    dan download je meer levels :{

misschien kan dat dan ook... you'll never know...

10. alibi

alibi Guest

ja, maar er zal vast niet elke week een nieuw level te downloaden zijn!!

en zo'n level heb je echt wel een een dag uitgespeeld.
    dus dan speel je het ff en dan weer een hele tijd niet.

en wat die multiplayer betreft: denk dat een multiplayer pas ter sprake komt in splintercell 2.

11. Wat alibi zegt ben ik het niet mee eens. Ik ben hem nu voor de 2e keer aan het spelen en hij blijft leuk. Nu weet je wat je moet doen en kan je de levels op coole manieren uitspelen. Zowieso blijft het leuk om in de verschillende situaties waar je in terecht komt verschillende gadgets en moves te gebruiken o je doel te bereiken. Ik denk dat dit een game is die ik wel 4 of meer keer ga uitspelen en dan komen ook nog eens de downloadbare levels van Live erbij. Ik zou hem in ieder geval aanraden. Mocht je er na een tijd op uitgekeken raken dan kan je hem zeker weten makkelijk ruilen tegen andere goeie games.

12. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Splinter Cell is een van de betere games op Xbox en zeker een aanrader..........maar....... naar een tijdje had ik toch wel zoiets van ...this is what its all about man?

De AI kon veel beter en de hele game is nogal linear en eentonig

13. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    maar toch is ie die 40 euro waard

14. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

dat Cker....maar hij is ook wel overrated

15. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ja precies het is een erg goed spel maar niet geweldig...

16. THA NICK

THA NICK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De graphics en de gameplay zijn gewoon het einde! Ok de AI is niet geweldig ingesteld enzo maar het is zeker de moeite waard om dit spel te kopen!!

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ehm, even om geen misverstanden te creeren. splinter cell heerst. en tis 1 van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb.

maar toch. tis zo linear als de #@$%. en das gewoon erg jammer. de meeste dingen kun je maar op 1 manier doen. en alleen blikjes en flesjes zijn op te rapen. sommige deuren zitten gewoon dicht, period. (daar werkt je lockpick niet op?) ik kan GVD (en ik blijf het zeggen) geen AK-47's oppakken, wat is dat voor een onzin, als mn kogels op zijn moet ik toch terug kunnen schieten met wat dan ook. boeie dat et herrie maakt. beter dan doorzeefd worden lijkt me. Daarnaast is ook de AI niet echt onwijs goed.

maar jah al met al toch wel een errug goed spel. maar maar 1 of 2 keer speelbaar denk ik. wel een verdomd goeie 1 of 2 keer. maar toch. wat meer interactiviteit of meer ruimte voor creativiteit had et wel goed gedaan denk ik. dan was et ECHT een 9,5 geweest.

nu zou ik zelf een 8,9 geven. misschien een 9.

Laatst bewerkt: 12 dec 2002
  18. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm... ben nog aant twijfelen :confused:

19. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Word dan lid van Xbm dan krijg je hem erbij. Doe ik ook dan maakt het ook niet zoveel uit als ie tegenvalt want je hebt er niet zoveel voor betaalt. Of huur em een keer.......

20. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    het zal zeker niet tegenvallen, neem dat maar van me aan.

Deel Deze Pagina