Mechassault, Medal of honor of Ghost Recon?

Discussie in 'Algemeen' gestart door nerdofprey, 12 dec 2002.

1. nerdofprey

nerdofprey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welk spel kan ik het beste kopen?

1. Mechassault
    2. medal of honor
    3. ghost recon

Ik heb geen breedband internet, dus zal ik ook geen Xbox Live hebben in maart 2003. Is alleen de singleplayer en splitscreen van Mechassault het waard om het spel te kopen?

Je leest overal dat Medal of honor niet zo'n goede AI heeft, en ook niet zo'n goede graphics. Is dat inderdaad het geval of valt het wel mee? Hoe is de multiplayer bij medal of honor? Kun je ook tegen bots spelen?

Wie kan me helpen?
    bij voorbaat bedankt

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Alle games ondersteunen splitscreen. Ghost Recon is alleen iets statischer, maar wel de meest realistische. Sowieso is MechAssault een heel ander spel, niet te vergelijken met frontline en GR

3. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    medal of honor heb ik veel op de pc gespeeld.. is wel aardig maar niet super (let wel !!! "vind ik")
    Ben zelf bezig met mech assault en vind het echt een topper,het is ook nog eens "xbox only" wat echt zichtbaar is,want de explosies e.d. zijn echt geweldig vooral als je bijv. de "korst" van de lave afschiet.
    Ik zou zeggen ga voor Mech assault...

greetz Weegee

4. nerdofprey

nerdofprey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hoeven ook niet vergelijkbaar te zijn. Ik wil alleen het spel kopen waar ik het meeste waar krijg voor m'n geld.

5. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lave=lava

6. nerdofprey

nerdofprey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was je niet zo door de singleplayer heen?

Gamequest magazine zegt dat de singleplayer uitdagend is, maar veel amerikanen met xbox live zeggen dat je de singleplayer in 6-8 uur hebt uitgespeeld. Wie moet ik geloven?

7. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    ik zelf heb mech assault en sinds gisteren ook medal of honor.
    maar ik moet zeggen dat ik de graphics van medal of honor zeer goed vind, mooie kapot geschoten steden etc.

maar k zou nu voor medal of honor gaan en 14 maart voor mech assault (xbox live).

8. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hij zegt toch dat ie geen breedband heeft.

ik zelf koop ze allemaal. maareh mechassault heb ik al. en die heerst. splitscreen en over lan ook. enneuh. medal of honor heerst ook. daar zit ook multiplayer bij. ik denk dat je ghost recon niet moet nemen als je geen live neemt, dan ben je er te snel klaar mee gok ik zo.

zelf zou ik gaan voor medal of honor als je nog nooit de pc versie, allied assault hebt gespeeld. en ik zou mechassault kopen als je een zooi vrienden hebt waar je et tegen kan doen. want de singleplayer is wel heel gaaf. maar je bent er wel snel klaar mee.

medal of honor single player is echt onbeschrijvelijk goed namelijk. mechassault voelt gewoon bikkel om een stad plat te gooien. dus een van die twee. k zou anders eerst moh: f doen en later een keer mechassault want moh: f is et op 1 xbox mogelijk om met 4 spelers te spelen. en mechassault maar 2 op1.
    dus. let wel dat moh een port is, maar voor de xdoos is er dus wel multi play bijgedaan.

9. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor MechAussault gaan!!! Deze heeft echt goede GFX/Sounds/A.I./ en op elite is het soms best wel pittig!!
    De single player is best wel goed, en multi ook!!

10. sYc

sYc (>_

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kost Medal of honor in Media Markt? Is ie onder 60 euro?

11. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij GCSHOP kost ie 57,00 € incl. verzend kosten

12. nerdofprey

nerdofprey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de nuttige info. Ik denk dat ik nu wel een keuze kan maken.

Waarschijnlijk wordt het Mechassault of MOHAA

Deel Deze Pagina