de nba 2k series zijn de beste basketbalgames allertijden het wachten is op nba2k3 hoewel die allang uit is moeten wij hier in europa gewoon nog veel te lang wachten op de xbox-versie tegen de tijd dat ie hier verkrijgbaar is komt nb2k4 al bijna uit ..bij wijze van spreken
Ik heb sinds gisteren NBA live 2003. Ik ben helemaal weg van deze titel. Ik was altijd van mening dat niets kon tippen aan NBA street (ps2) totdat ik dit speelde. Ik heb meerdere titels gespeeld waaronder: nba courtside / nba street / nba live / street hoopz / nba2k2. Ik ben van mening dat 2k niet kan tippen aan NBA live2003. Het arcade gehalte is misschien hoog maar heel flitsend zoals het huidige showelement wat tegenwoordig een hele grote rol speelt in de NBA... Nba 2003 all the way, het wachten is uiteraard op NBA2k3 , maar voor nu is dit de titel die jij moet hebben !.
weet je wat fucked up is.... wanneer wij nba 2k3 binnen krijgen... hebben die yanks al maanden kunnen oefenen... en als we dan online tegen ze spelen... krijg je van die shit als bij halo... voor je het weet heb je verloren....
ik ben trouwens nba 2k3 aan het spelen op de ps2 ik heb hem nog niet echt intensief genoeg gespeeld om er al een duidelijk oordeel over te hebben maar het ziet er wel veelbelovend uit ik kan niet wachten tot het echte werk begint in maart met de xbox-versie op xbox-live
ja maar ik ga voordat ik online ga 48 uur HARD oefenen.. Ik heb niet zoveel tijd nodig om makkelijk tegen die amerikanen te spelen..maar je hebt gelijk, ik ga NFL Fever 2003 van iemand hier kopen..die is ook live compatible dus dan kan ik alvast oefenen