[TimeSplitters 2] Neo Tokyo (HELP!)

Discussie in 'Algemeen' gestart door wilco, 12 dec 2002.

1. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik de missie (Neo Tokyo) moet spelen?
    Ik zit nl. vast bij het volgende:
    Ik moet een dame (hacker) volgen. Nou heeft ze me telkens in de gaten na het punt dat ik de winkel met de wapens voorbij loop (en plunder :D) + dat de politie ook op mij afkomt.

Wat moet ik (niet) doen?!

Alvast bedankt.

2. Op welk niveau speel je hem?
    Het is handig om gewoon met die laptop in je hand te blijven lopen, en dan kan je zien of je gezien wordt. En uit de straal van de politiewagen blijven.

3. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd het voornaamste ja, probeer ook aan het eind (van de riool) vlak achter haar te blijven!

4. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan veeeel makkelijker :D

Vanaf het begin blijf je even wachten tot de metro voorbij komt en laat je vervolgens aan de linker kant van de rails afvallen... vervolgens een klein stukje rechtdoor en dan de straat naar links in... voor je zie je nu een trap naar beneden... ga beneden naast te trap staan en wacht tot de hacker voorbij is... voila, je hebt nu een groot deel van het veld afgesneden en veel frustraties bespaart }:]

5. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aha de politie!!! Vond het al zo vreemd...

ik ga het meteen proberen. tnx dudes!

6. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had van iemand gehoord dat je spelletjes op die laptop kon spelen:confused:
    Weet iemand of dat kan???

7. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ja dat kan je moet op de y knop drukken als je de laptop vast houdt. Wel moet je een soort ninkonto-64 cartridges verzamelen die verspreid zijn over de levels. Ik heb al Anaconde (snake) speel het dag en nacht8)

8. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Heej waar heb je die gevonden? Ik heb een zo`n spelleke gevonden in een van de kastdeuren, in Neotokyo, in de kamer waar je het bewijs moet uploaden. Wat jullie?

9. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    daar is dat spelletje dus ga hem gelijk halen. was hem al aan het zoeken. De eerste is in de bovenste verdieping van het gebouw wanneer hij zegt time crystal located

10. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand waar dat derde spelletje ligt?????

Deel Deze Pagina