ik heb op zuiderpark computers gezien dat de hd-dvd speler al te koop is en nog niet eens voor zo'n hoge prijs € 170 terwijl er een prijs rond de € 250 werd verwacht heeft microsoft de prijzen al verteld dan? check de link http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?cPath=2998_3001_3008&products_id=152596
Zeker laag Ik las op een andere site zelfs dat ie 299 ging kosten. Lijkt me niet dat er dan veel van over de toonbank zullen gaan. Maar goed, we zien wel
Volgens MS komen er geen games uit op het HD-DVD formaat. Maargoed, dat valt nog te bezien natuurlijk.
Hoewel niets officieel is lijkt het erop dat ze deze uitspraak niet meer na gaan komen, zo willen ze games óók op HD uit gaan brengen, met ernaast in dezelfde hoes de normale game zoals we die nu kennen. Bron
Tja, als ze game sook op HD DVD uitbrengen.... das minder. Een goede oplossing leek me Xbox 360 als medicenter, HDVD of Bleu Ray spelertje in de PC.
Dit is onzin. Dat zou betekenen dat je een spel kan kopen en het andere formaat(die je niet nodig hebt) op marktplaats kan verkopen. Zo komt er wel een hele aparte gamesmarkt.
Precies, Dit zal ze veel geld kosten, en volledig onnodig zijn om twee formaten in een verpakking te doen.. Dus is een fabeltje denk ik. Ook staat in het artikel, "we hebben met een medewerker van MS gesproken" Onderaan de tekst staat " Tekst onder voorbehoud" Ik vind dat ze hier een beetje tegenspreken, omdat het eerste stuk het zo goed als bevestigd, en onderaan wordt alles bijna weggesproken,.
We hebben het 1 op 1 overgenomen zoals het verteld is door de medewerker van Microsoft, die overigens zeer zeker was van zijn zaak. Zo wist hij bijvoorbeeld ook de prijs van de HD-DVD speler, maar deze wilde hij niet kwijt. Dat er onder voorbehoud onder staat wil niet zeggen dat het dus maar een gerucht is dat we verzonnen hebben o.i.d., maar omdat er niets officieel naar buiten gebracht is. Wellicht kan het zo zijn dat er alsnog slechts één disc in de verpakking komt, het is echter opvallend te noemen dat de man uitspraken doet dat er games op HD-DVD komen, terwijl Microsoft dit altijd ontkent heeft.
Tsja, het was lastig om hem aan een leugendetector te plaatsen. Daarnaast vraag ik me af of Microsoft niet gewoon een flipper maakt (ene kant de normale disc, andere kant de HD DVD versie, dus blijft één disc).
maar ff ontopic Ik heb die lui van zuiderpark nagevraagd, je kunt hem dus al kopen voor 170 €. Je krijgt hem dan gegarandeerd op de release date thuis voor die prijs!! als hij dan later tog nog 250 € word heb jij hem lekker goedkoop!! Zelf hoef ik hem niet want ik heb geen hdtv update: sinds gister is er een plaatje bij gekomen http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?cPath=2998_3001_3008&products_id=152596