hallo, Dit is een post van Bubu. Heel veel mensen hebben géén reclame op hun dashboard maar willen dat wel, of andersom. Nu heb ik ook geen reclame op mijn dashboard, niet dat ik het mis... maar ik wil wel graag weten hoe je dat in kunt stellen. Ik denk dat dit alles met je leeftijd te maken heeft als je het niet hebt, maar is er dan echt geen andere mogelijkheid om reclame in te stellen? Ik vind het wel jammer... leeftijd veranderen bij live.com oid werkt ook niet. Dan MS toch maar even e-mailen. Ik hoop dat iemand het antwoord weet? Want ik weet zelf dat ik niet de enige ben die deze vraag heeft, dus vandaar dat ik deze thread open, bij deze.
Bedankt voor je snelle reactie, kun je iets duidelijker zijn? Ik heb al geprobeerd het te veranderen, bij live.com. Dat heeft totaal geen effect gehad, hoe bedoel je het dan bij hotmail?
Ik heb het wel maar ik gebruik het nooit. Is gewoon reclame van iets wat te downloade is. Mara dat komt meestal pas als het al een week of 2 te downloaden is.
Hij staat bij mij nu op 1970, maar het heeft geen enkel effect gehad de vorige keer wanneer ie op 1985 stond. Dan moet je een paar dagen wachten zegt men voordat het geactiveerd wordt. Niet dus...
Ja, ik dacht ik doe eens sociaal.:b: Ik vind het niet zo nodig, maar ik zag dat Metalmark het ook wilde o.a. geloof ik. En nog meer mensen hebben er last van. @Basovich ik denk niet dat dit de oplossing is. Maar toch bedankt.
Wat een onzin, je hoeft totaal geen 18+ te zijn, ik ben namelijk 17 en heb ook die leeftijd voor mijn hotmail account, waarmee ik op xbox.com geregistreerd sta. Pure onzin dus
ze hebben gezegd dat het zo moest, heb er zelf ook geen last van maar volgens mij heb ik de mail van spap gebruikt.
Vreemd, Vreemd! Maat van mij heeft hetzelfde! Echter heeft hij Live niet via een Credit Card maar gewoon via zo'n kaartje in de winkel! JIj ook toevallig?
Kijk eens aan... Als Timmeh dat ook heeft, ligt het denk ik daaraan . Dus mensen die Xbox live via een CC hebben, krijgen wel reclama! Zoniet, dan ook geen reclame. ALthans... Dat is voor mij nu de enige logische redenering!
Ik ook... Maar dit is het verband niet, een vriend van me heeft ook gewoon reclame en die heeft ook gewoon live via een prepaid card.
Idd, next! Ik ben draadloos aangesloten... Dit is allemaal wel erg ver gezocht denk ik, maar kan het nog ergens anders aan liggen?
Miss ligt het aan het feit dat iemand MPoints heeft, het is namelijk nutteloos bij iemand reclame te maken die toch geen points heeft, en aangezien het met creditcard altijd wel kan ( je kunt dan thuis points opladen) Dus: Creditcard ----> reclame Prepaid met points ----> reclame Prepaid zonder points ----> geen reclame maar ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben, het is een gedachte.
ik heb precies het zelfde probleem namelijk ook geen reclame, maar ik heb wel gewoon microsoft points dus daar ligt het zeker niet aan
Iedereen zonder reclame of met reclame al eens MS-points gehad? Ik niet namelijk. Maar dat kan het ook gewoon niet zijn, een maat van me heeft ook gewoon reclame. En heeft ook nooit MS-points gehad. Ik heb geen idee, en het zou toch echt gewoon een optie moeten zijn. Maar kun je het ergens aan of uit zetten?