Zou het niet gewoon een fout kunnen zijn in het systeem ofzo, want ik heb nog nooit iets gezien of gehoord waar je reclame aan of uit zou kunnen zettem
ik denk dat het ligt aan de verbinding, dat de xbox de reclame niet kan vinden... routers, firewalls (als je via de pc bent aangesloten) etc.
Dit is een goede oorzaak! Ik kan ook geen Windowsmediaconnect gebruiken. Ik denk dat ik mijn computer binnekort eens opnieuw installeer. En rfirewalls probeer uit te zetten.
Het zou hier aan kunnen liggen. Ik ben gewoon aangesloten via een router het lijkt me toch sterk dat hij daar door geen reclame zou kunnen ontvangen
ik heb twee emailadressen 1waarop ik 14ben en 1waarop ik 21 ben en bij die van 21 krijg ik wel reclame en da account van 14 niet
Volgendsmij zou het toch aan de leeftijd shit kunnen liggen. Even simpel je leeftijd veranderen op je profiel pagina van je hotmail adres is het niet. Je moest namelijk eerst iets helemaal wissen, omdat nu je profiel onthoud dat je 14 was of wat dan ook. Vorig jaar was dit uitvoerig uitgelegd met het aanmaken van een gamercard, want voordat de 360 uitwas kon dat al, maar daar moest je minimaal 18 voor zijn. En er was een omweggetje om dat te fixxen en dat het wel kon. Hoe het moest weet ik niet meer. Maar misschien ligt het daar niet aan, lijkt me eigenlijk stug dat je voor reclame minimaal 18 moet zijn...
idd :/ of ms denkt bij zichzelf die jongeren gaan van alles kopen met de credit card van papa en mama dus krijgen hun geen reclame over nieuwe maps ofso haha en en addolesent (ofzoiets ik whouw ff slim doen) 18 jaar dus die zorgt voortaan voorzichzelf
Daarom, ik mis het niet. Maar het houdt me wel bezig. Ik vond het al allemaal zo raar. Maar goed, we wachten op een antwoord van MS. Maar zullen die het antwoord geven?
Heb zelf die reclame wel, en wil deze ook gewoon wel het liefst houden . Wanneer ik bij mijn maat ben, valt dit mij altijd meteen op, dat hij in die kaders gewoon Xbox Live volgens mij heeft staan. Ben benieuwd wat MS als antwoord gaat geven...
* Schopje! Ik ben namelijk eigenlijk wel benieuwd wat de uitkomst nu precies is! Toch wel prettig als we een verklaring kunnen vinden... Dus heeft MS al iets laten horen?
dat gelt voor mij ook, ik ben best wel benieuwd waarom sommige mensen geen reclame hebben en andere wel
Ik heb geen reclame, terwijl ik op het email adres van mijn pa zit. Hij is 53 dus daar zal het niet aan liggen Verder heb ik ook CC. Ik weet het niet.
@ Timmuh Jij als TopicStarter houdt dit Topic toch wel een beetje in de gaten ofniet? Oftewel, de vraag: "Heb je al antwoord terug van MS?"
Je moest toch je leeftijd invullen toen je je gamertag aanmaakte of niet? Is alweer zo'n tijd geleden