1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC gecrashed

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Zeroine 83, 19 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mja, ik heb het ook 1 keer gehad. En toen deed hij gewoon weer na een paar minuten.

    Lijkt me dan niet dat de voeding is doorgebrand trouwens, dit heb ik vaker meegemaakt op mijn stage toen. En dit ruik je echt zeer goed.
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik neem aan dat je een verlengblok gebruikt? Steek de pc dan eens op een ander (die zeker wel werkt) stopcontact in die blok.

    Naar Informatique zal je sowieso moeten gaan als er iets kapot is, zelfs al achterhalen wij juist wat. Ook kan je er bijna zeker van zijn dat je zeker de rest van de week zonder pc zit.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar hij doet het nu al ruim een half uur niet....ben bang helemaal niet meer zelfs. Bah.

    Ik kan best leven met het feit dat ik schijnbaar een keer dikke pech heb en desnoods een week zonder PC kom te zitten als dit echt niet anders kan (al ben ik van mening dat ze mij diezelfde dag dat ik langsga wel even mogen helpen aangezien ik ruim 5000 euro voor dat ding betaald heb, maar goed), maar als ik hier problemen mee blijf houden dan flikker ik desnoods de hele zooi op eBay of Marktplaats ofzo.

    Leuk, als je voor je algemene plezier afhankelijk bent van apparaten....
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2006
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ze moeten dan natuurlijk wel het juiste onderdeel in stock hebben om te vervangen hé.

    Toen ik mijn de onderdelen van mijn een jaar geleden had gekocht waren de polen van oftwel de grafische kaart oftewel het AGP slot verkeerd ingesteld zodat m'n moederbord en grafische kaart stuk waren. Een dikke week later krijg ik de vervangonderdelen, geeft het moederbord de volgende dak ineens zijn geest. Na die 2 gevallen heb ik niets meer mee gemaakt met m'n pc (buiten het beroemde BSOD). Dus je kan er zeker van zijn dat die problemen niet zullen blijven komen ;).
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ach ik ben gewoon flink teleurgesteld op het moment, zal idd wel gewoon dikke pech zijn....maar dat komt bij mij driedubbel zo hard aan aangezien ik nogal afhankelijk ben van dat apparaat, hoe triest dat ook mag klinken.

    Morgen maar gewoon eens met Informatique bellen, to begin with....
     
  6. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Nope, bij mij tenminste niet, alleen een zacht "tik" geluidje en foetsie :eek:

    Echt bale voor je :mad:
    Koop je een keer iets goeds, gebeurt zo iets.. zucht.. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2006
  7. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Zero respect voor je pc.

    Zie mijn sig, ik heb EXACT hetzelfde probleem. Heb de mijne terug gestuurd naar salland, waar ze hem nu testen.
    Misschien maar eens meteen aan de muur hangen die stroomkabel. Ben eens benieuwd waneer ik mijne terug krijg...

    Toch wel vreemd eh, soortgelijke systemen met exact hetzelfde probleem?:x
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ruikt het niet alleen hoor.. Was ook een behoorlijke knal bij mij vorig jaar 8)

    Maar het kan haast alleen je voeding zijn, of misschien is er iets mis met de aan/uit knop, dat het draadje los is geraakt ofzo, maar die kans is nihil.. zeker bij een nieuw systeem (bij mijn systeem kan je dat zo los halen, weet niet of dat bij die nieuwe krengen nog steeds kan :+)
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk nu ook wel dat het aan de voeding ligt....als ik de Power knop indruk maakt hij ff een seconde contact maar dan springt ie gelijk weer uit.

    Heb al een ander stopcontact geprobeerd, heb van alles geprobeerd....maar het mocht niet baten. Daar komt bij dat mijn pa gezegd heeft deze week sowieso geen tijd te hebben om ff met me naar Informatique te rijden omdat ie het te druk heeft met zijn werk. Met een beetje pech zit ik dus minstens 2 weken zonder PC....I'm not amused :mad:
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm..het blijft electronica. Krijg vaak mensen in de winkel die zeggen dan nog snel: Gisteren deed 'ie het nog.. Ja, maar het blijft gewoon op stroom werken. Het kan gewoon defect gaan. Heeft niks te maken of je pc nu 300 euro of 5000 euro kost (ff A-merken/B-merken verschil verwaarlozen) Het is jammer dat het bij jou gebeurt, maar je hebt toch garantie. No problem.

    Dat hoeft dus niet. Nou, als een voeding defect is hoeft deze niet persee raar te ruiken. Absoluut niet.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2006
  11. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat had ik ook toen ik mijn pc voor de 1e keer in elkaar had gezet! had ik een draadje van een fan gestript om hem zo in een fan controller te kunnen doen, werkte dus niet.. Maar als ik dan op de Power knop drukte, ging die ff aan, dat zag ik dmv een fan met neon, en toen viel die weer uit. Toen ik die andere fan (die ik had gestript) loskoppelde werkte die wel normaal.

    Maar ik zou niet alles 1 voor 1 eruithale en kijke hoe die dan reageert :cool:
    Jammer dat je dan mss wel een 2 weken zonder pc zit! Maar het komt wel goed :)
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb je ook helemaal gelijk in....en ik heb idd garantie dus uiteindelijk zal het ook wel weer opgelost worden en dan ben ik weer gewoon happy. Denk dat het gewoon dikke pech is wat ik nu meemaak, daar komt bij dat geduld absoluut niet mijn sterkste kant is en zoals ik al eerder zei ben ik nogal afhankelijk van dat ding als het gaat om vermaak.

    Hoop alleen dat er verder niks anders hoeft te gebeuren dan alleen de voeding vervangen als het daar aan ligt ofzo, dus niet dat Windows er opnieuw op gezet moet worden en ik dus alles kwijt ben wat erop stond....want dat zou de boel wel een stuk erger maken.

    Mja ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen....
     
  13. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Een nieuwe pc is altijd gezeik. Ik heb met mijn andere pc na 3 maanden pas een probleem opgelost, waardoor ik maanden niet(nauwelijks) kon gamen. Wel onhandig dat je niet veel kennis hebt, anders zou je gewoon de voeding kunnen vervangen. Dit is echt niet moeilijk, maarja.

    Ga er nou niet van uit dat over een maand er weer iets gebeurt, dat is meestal eenmalig, zoiets.
     
  14. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had precies hetzelfde met mijn pc, bleek dat het moederbord kapot was.. nieuw mobo erin en nooit meer een probleem meegehad! succes
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Als hij doorgebrand is wel. Dat ruik je zéker weten wel hoor.

    Als er een ander deffect is, hoef je inderdaad niet iets meteen te ruiken

    Maar dat zei ik ook niet ;)
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    als een fuse in je voeding opgeblazen/doorgebrand is ruik je dat niet hoor
     
  17. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die gekken zeggen dat je gewoon moet wachten, moet je ze maar uitschelden ofzo.
    5000,- voor een uber PC en dan gebeurt er dit.
    Mijn 6800GT was een jaar geleden ook doorgebrand :|
     
  18. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het een budget pc van 500,- zou zijn geweest, was het geen spat sneller gegaan denk ik=(
     
  19. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo idd balen ja. Ik heb pas ook een nieuwe pc gekocht. Alleen dan in totaal voor 700 euro inplaats van 5000 euro.

    Ik neem aan dat ze bij je pc winkel de pc dezelfde dag nog kunnen maken hoor, meestal duurt dat nog geen middagje voordat ze er klaar mee zijn. Iig gecondoleerd en succes ermee. :)
     
  20. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik m'n pc net nieuw had 2x een kapotte harde schijf achter elkaar. Was ook vervelend, vooral omdat hij het meestal wel deed maar dan opeens stopte en het wel weer deed. Waardoor het probleem tijdelijk na het formateren opgelost. Mijn god, wat heb ik veel geformatteerd destijds 8).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina