1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mission 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Slurpgeit, 9 aug 2006.

  1. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat geloof ik dus niet. Er wordt niet gezegd waar en door wie. Hoe dan ook het is domweg niet waar.
     
  2. Appelkruimel

    Appelkruimel Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was daar dus. Tijdens de "Living Room" presentatie voor de laatste groep werd het gezegd. Ik ben naar de beste jongen toe gegaan na afloop en hij vertelde (NET zoals in de presentatie, waarbij dus nog tig anderen t gehoord hebben) dat games ook op HD schijfjes gaan verschijnen. Echt waar, heb ik em gevraagd, ja, echt waar. Meneer had t over een systeem waarbij er aan beide kanten van de disc data stond (1 dvd, andere zijde HD-DVD) of een systeem waarbij van 2 discs gebruikt gaat worden.

    Ik loop dit niet te lullen, zoek de jongen maar op, hij herinnert zich t gesprek vast nog wel.
     
  3. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is goed dat te horen, want de mensen die daar de training geven zijn ingehuurd en geen MS personeel. Ik zal er acuut voor zorgen dat ze dat soort onzin niet meer op eigen houtje verkondigen.

    Het lijkt erop dat hij zich vergist met hybride schijfjes waarop de ene kant de info als HD DVD formaat is weggeschreven en de andere zijde op gewoon DVD formaat. Heb je dus een dvd speler dan kun je DE FILM als DVD bekijken. Heb je HD DVD speler, dan kun je die gebruiken, terwijl je maar 1 disc hoeft te kopen. Een van de voordelen, volgens mij, boven Blu Ray. EN HEEL DUIDELIJK ENKEL VAN TOEPASSING OP FILMS, WANT GAMES GAAN WIJ NIET OP HD DVD UITBRENGEN!!!

    Duidelijk iemand die de klok en de klepel door de war haalt en daar als "expert" onzin loopt te verkopen.

    Mijn excuses.
     
  4. Appelkruimel

    Appelkruimel Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Je slaat de spijker op zijn kop, dit is namelijk precies zijn uitleg, maar de presentator in kwestie maakte de betrekking dus ook op games. En terwijl ik hem er dus persoonlijk nog op aangesproken heb om het na te vragen, bleef hij bij het punt dat het ook voor games gold. Bedankt voor de duidelijkheid! We hebben je gemist trouwens, volgende keer beter!
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2006
  5. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit momenteel in het buitenland (ik spijbel even tijdens een vergadering omdat ik dit belangrijker vind) en had er ontzettend graag bij geweest. Ik ben er helaas enkel bij vanaf oktober. Volgende week moet ik helaas naar Barcelona voor de X06 }:] 8) :D :9

    Ik hoor wel dat het erg leuk was, hele leuke reacties en zo. Uiteraard was het een training, dus niet zo spannend voor de hardcore gasten van hier (maar daar had ik vantevoren duidelijk voor gewaarschuwd). Nieuwe games moeten we bewaren tot na de X06, dus die hoef je niet te verwachten.
     
  6. NiekNL

    NiekNL Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat gebeurd er met mensen die gaan/toegangsbewijs hebben maar niet bij een winkel werken? worden die keihard weggestuurd?}:] of mogen die rustig blijven/word daar niet op gecontroleerd\o/ ?
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    vanaf wanneer mag je bij bart smit ofso werken 8)
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Is er weer van dat heerlijke eten? Dat was echt gewelidg *)

    /edit: woei, spuitelf in actie. Let maar niet op mij.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2006
  9. robbert56

    robbert56 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wat op het plaatje te zien is is het een premium pakket en de spellen zij project gorham racing en kameo en je kan niet pinnen, je krijgt namelijk een kaartje waar de aanbieding opstaat en daarmee kan je hem bestellen. pakket heeft een waarde van €635 ofzoiets en dan maar lekker €399 betalen
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Moet je dat kartje direct invullen? of kan dat ook later :)
     
  11. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand vertellen of je een brief of zo thuis krijgt of is het gewoon verzamelen op de tijd en plaats die je hebt opgegeven....?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Als het goed is heb je een bevestiging per email gehad :)
     
  13. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt , dat ik meer zou horen maar heb nog niets meer vernomen dan behalve dus die mail.......

    maar als dat genoeg is dan ga ik maar gewoon naar die verzamel plaats.......

    heb er in ieder geval zin in ......:b:

    dit stond in de mail trouwens :

    Gefeliciteerd, jij bent binnenkort mijn gast op Mission 360. Uiterlijk 1 week voor aanvang ontvang je een bevestigingsbrief met daarbij je X-card, jouw persoonlijke toegangspas voor Mission 360.

    Tot Mission 360,

    Mr X
     
  14. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    maakt niet uit.
    Ik ben gister geweest (in Kampen).
    was wel leuk, ik was met 4 vrienden die geen van allen bij een van die winkels werken.

    was wel redelijk leuk, ik mocht nog een potje pgr 3 op groot scherm doen tegen iemand anders uit t publiek.

    Was best leuk, maar wel wat laat allemaal, half 1 weer in Groningen en toen ook nog terug naar Leeuwarden en Dokkum.
     
  15. c0sm0s

    c0sm0s Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook geweest en ik had gelijk even een vraagje.
    Heb de xbox 360 besteld via de code die ik heb gehad.

    Maar krijg ik nu een mailtje of een brief met betalingsgegevens ofzo??
    Want heb na 2 dagen nog steeds niks gehoord van de bestelling.

    Als ik die mensen een berichtje stuur via hun site reageren ze ook niet.
    En opnieuw bestellen gaat ook niet meer dan krijg ik "Ongeldige aanbiedingscode".

    Wie o wie heeft het antwoord.
     
  16. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij krijgt vandaag je mail. De verwerking van de eerste dag was niet correct gegaan, dag 2 en 3 wel, dus die hebben al wel een mailtje. Vandaag volgen dag 1 deelnemers.
     
  17. c0sm0s

    c0sm0s Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow bedankt voor de info MrX.

    Ik d8 wel dat er iets fout was gegaan.
    De site heeft er ook een tijdje uitgelegen gisteren dus ik d8 misschien was er iets fout gegaan bestel maar opnieuw. Maar dat ging dus niet.

    --22/09--08:45--
    Nog geen mailtje ontvangen.
    Zou ik ze niet kunnen bereiken met mail.
    Via die site in ieder geval niet. Nog steeds geen antwoord
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2006
  18. kevkev

    kevkev Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    @ cOsmOs,

    Voor mij geld hetzelfde verhaal, dacht van: het is toch een leuke aanbieding, ik wou hem toch al hebben, gelijk maar bestellen maandagnacht. Vervolgens heb ik ze inderdaad ook al gemaild en geprobeerd nog een keer aan te melden.

    Maar zou er geen mogelijkheid zijn om de leverancier (Micro Media??) te bellen anders??

    En heeft iemand anders enig idee hoelang het vervolgens nog zou kunnen gaan duren voordat de xbox daadwerkelijk binnen is??
     
  19. c0sm0s

    c0sm0s Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    @kevkev

    heb vanmorgen naar MicroMedia tot nu toe nog geen reactie.
    Maar ik heb gekeken op de mission360 aanbiedingspagina en die is nog veranderd sindsdat ik bestelling heb gedaan.

    Er staan nu voorwaarden bij die er toen nog niet bij stonden.
    Dus het lijkt erop dat ze er nog niet klaar mee waren toen ik heb besteld.
     
  20. kevkev

    kevkev Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    @ cOsmOs,

    mm, inderdaad jah, er staan algemene voorwaarden, maar als ik die probeer te lezen, komen er allemaal rare lettercombinaties op mn scherm te staan.
    Ga zo maar weer eens proberen de code te gebruiken en anders probeer ik het nummer van Micro Media te achterhalen, ik vind het namelijk wel vreemd gaan zo en hoopte eigenlijk dit weekend al te kunne xboxen..

    nee, nog steeds ongeldige aanbiedingscode..


    - Net contact gehad met Micro Media, ze erkennen inderdaad problemen te hebben, maar als het goed is (denk het niet, maar ok..) moet er vandaag een mailtje gaan komen. Zoniet, moet ik maandag terug bellen.
    Op de vraag hoelang het ongeveer zou gaan duren voordat de xbox in huis is, durfde de dame ook niks te zeggen, ze dacht vrij snel, aangezien er vrijveel xboxen binnen zijn gekomen bij hun. En dus ook vrij veel uitgeleverd word aan retailers.

    Ik ben bang...-
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2006

Deel Deze Pagina