Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kan het niet vinden! Veder nog iets? Ik wil zo graag een paard of een hond O-)
     
  2. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je verkopen?
     
  3. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    De Edit Knop is heilig :+
    Voortaan niet meer dubbelposten hè.

    Je kan verkopen door in het 'Barter'-schermpje op de 'Left Trigger' te drukken, dan zie je de spullen die jij hebt en die je kan verkopen. Alle gestolen spullen zie je niet, tenzij je met 'Fences' handelt.
     
  4. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry :) Zal het niet meer doen... Bedankt voor je bericht
     
  5. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ligt et altaar van de Nine,,?? K zoek al zolang..8)
     
  6. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn dat niet de altars in de kerken in iedere stad. Elke stad heeft een andere god, maar ik weet het niet zeker.
     
  7. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    In elke kerk is een altaar van de nine. Gewoon naar dat grote altaar in het midden lopen en je wordt gezegend. Je raakt hiermee trouwens ook je ziektes als vampierbesmetting e.d. kwijt.
     
  8. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    dankje.. k wou inderdaad die vampierbesmetting kwijt..;)
     
  9. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, nu ik hier ben en er eindelijk aan denk heb ik ook een probleemgevalletje...
    In de missie Tears of the Savior moet je 5 van Garridans Tears verzamelen. De eerste 4 heb ik, alleen de 5e zit in die ijsblokken waar Garridan ook nog in zit. Ik kan 'm dus wel zien alleen niet pakken.
    Hoe pak ik die?
    Alvast bedankt

    Niemand?
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  10. larzzz

    larzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Vampire Cure

    aloha!
    ik ben vampier, maar ik heb in de official guide van oblivion gelezen dat ik met een quest een cure kan krijgen. maar kan ik deze quest nog een keer doen mocht ik weer besmet raken?
    alvast bedankt!
     
  11. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Je bent voor altijd genezen (als de quest werkt :D)
     
  12. larzzz

    larzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    dus hierna kan ik t niet meer worden?
    das ook kut.. kan je dat stukje spel amper spelen
     
  13. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kunt zo lang vampier blijven als je wilt. Als je geen zon schade wil of als je iets van mensen gedaan wil krijgen moet je gewoon iemand bijten als die ligt te slapen.
    Je gaat ook pas een volgende stage van vampier in als je geslapen hebt dus zo kan je het zelf controleren.
    Als je als vampier ergens naartoe wilt kan je bijv. 2x slapen in je huis en van daar uit fast travelen naar de plaats waar je iets wil doen (bijv. 's nachts) of naar een oblivion gate waar je geen sun dmg krijgt en wel van je krachten kan profiteren :)
     
  14. larzzz

    larzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ok..
    bedankt, maar ik ga toch die quest maar even doen. vampier is niet mijn ding:)
    hartstikke bedankt!
     
  15. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien hoe je tegen betaling je wapens kan "chargen", ik zoek me naar naar iemand die dat voor me kan doen, of is er een andere makkelijkre manier?
     
  16. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je wapens volgens mij chargen met een 'Welkynd Stone' en een 'filled' soul gem. Ook kan je naar 1 van de Mages Guild members gaan, sommige kunnen je wapens 'chargen' tegen en vergoeding.
     
  17. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Welkynd stones zou ik gebruiken voor het restoren van je Magicka :) Of gewoon verpatsen.

    Jaa bij mages guilds rechargen ze idd je wapens :) Best duur overgens
     
  18. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een huis gekocht in Anvil: the Benirus Mansion. Blijkt die haunted te zijn. Als je daar een uur slaapt verschijnen er geesten die je overigens best makkelijk kan killen. Als je dat gedaan hebt verschijnt er de quest dat je in de basement op onderzoek moet gaan. Hier stuit je dan vervolgens op een magisch teken op de muur, waar je overduidelijk achter moet zien te komen aangezien er op de map een ruimte achter zichtbaar is.

    Weet iemand hoe?
    THx alvast!
     
  19. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga eens op zoek naar diegene die je het huis verkocht heeft........
     
  20. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wee ni of k't hier kan poste maar een vriend van me zei dat er voor vamiers een download is die ervoor zorgt dat je overdag kan rondlopen zonder zonschade, dit dmv speciale beschermende kledij. weet iemand er iets meer van want ik kan ni veel vinden.

    edit: wel oblivion voor pc
     

Deel Deze Pagina