[Algemeen] Saints Row [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha!

    Anders kom je er na 27 uur achter, dat je nitros hebt en dat je je auto kan laten stuiteren met de veering! Ha!

    Hoe bedoel, ik voel me noob! :D
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Als je in het spel vorderd komen daar steeds meer wapens in te liggen. Die je er dan kan uit halen om te gebruiken. Is erg handig vooral als je alle hitman activities hebt gedaan. Heb daar nu 21 kogels voor rocketlauncher inzitten. 8)
     
  3. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    kogels ... raketten zeker 8)
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat heb ik ook, hier wordt ik echt %@%^ van.. Hij (busje) staat daar dus zo, ik beuk, er gebeurt niks enzo.. Precies hetzelfde verhaal.
     
  5. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die missie nu wel gehaald gewoon hetzelfde gedaan iedereen dood maken enzo dus moet je hem gewoon nog een keer spelen denk in :)!!!
     
  6. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Las trouwens dat de 4xAA alleen van toepassing is op de resolutie 480 en niet op de hogere standaard, hier heb ik zelf dus weinig aan.

    Ik had al weining tot geen last van tearing problemen, maar wat houdt v-synch dan precies in. Gaat dit ten koste van de beeld kwalitiet als dit wordt uitgezet...
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2006
  8. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    V-Sync:

    Vertical synchronization (v-sync) refers generally to the synchronisation of an event with the vertical blanking interval. Generally video displays are refreshed sequentially and on older CRT based displays, a short delay is required between updating the lowest horizontal line of the display and returning to refresh the highest. This delay, which is preserved by more modern display equipment, gives an opportunity in computer graphics to alter the contents of a framebuffer without visible graphical errors such as partially redrawn graphics or page tearing (when the top part of the display shows part of one frame and the bottom part shows of another).

    Computer games often allow vertical synchronization as an option, but is sometimes disabled because it has the effect of limiting frame rates to the monitor's refresh frequency creating a psychological disadvantage although not a visible one. Games that use double buffering but cannot keep up with the refresh frequency are usually limited in frame rate to a divisor of the refresh rate, but this can be avoided by the use of more buffers albeit at the cost of more video memory.

    Bron: Wikipedia

    De framerate wordt lager als je het aanzet. Moet nog even zien hoe het uitpakt. Ben iig blij dat ze er wat aan proberen te doen. Ik heb best last van tearing..

    Weet iemand al wanneer de patch eindelijk online komt?
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2006
  9. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb het spel net gehaald, en het is echt bruut :D
    Alleen ik kan nu niet op live omdat er Server Mainentance is ofzo (Server-onderhoud), De hele xboxlive server ligt ff plat, das best klote.
    Maarja, binnekort maar ff online knallen, vanaaf ofzooww....
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Tijdje niet meer hier gweest!
    Nog altijd geen Update voor het Lag gebeuren op Live?

    @ JFresh
    Anders zal ik daar toch even op wachten :cool:. Stoor mij namelijk er echt aan...
     
  11. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb gister al online gespeeld, en soms is er wel lag maar niet altijd. Maar als het er is, is het irritant..
     
  12. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Lache, als ik een auto zoek voor dat auto verzamel gebreuren(naam ff kwijt). En ik vind hem nie, dan ga ik meestal een andere activity doen en dan komen ze opeens heel vaak langs|:- Vaag, maar wel handig, meer mensen die dit hebben?
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat is met alles zo :+ !
     
  14. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een La Fuerza.. Weet iemand waar hij staat?
     
  15. splinter cell16

    splinter cell16 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar koop/vind ik een pimpjas?
     
  16. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gevonden bij dat industrie gebied daar. Ik denk dat hij van die bendes is met dat kruis(weet ff niet wat de naam is) dus je kan ook ff proberen een paar bendes te krijgen en dan kijken of die auto er is.
     
  17. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    een andere vraag: Weet iemand waar ik die bonus disc van saints row kan halen? ik ben namelijk benieuwd naar die soundtrack (die nummers die speciaal voor het spel zijn gemaakt).. kan iemand mij vertellen waar ik hem kan vinden of welke nummers erop staan?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    er zijn er 8 geschreven speciaal voor Saints Row geschreven. De nummers zijn:

    * Hurry, Hurry - Xzhibit featuring Strong Army Steady
    * Man Up - Ghostface Killah And Trife Da God
    * Shut You Down - Rhymefest
    * Saints Row - David Banner
    * Git Out My Way - Daz Dillinger
    * Leave The Ho - Sy Smith
    * DFM Like I'm Your Wife- Sy Smith
    * Bounce Like My Checks - Sy Smith
     
  19. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    die bonus disc kreeg je bij sommige zaken als pre-order kit kado......
     
  20. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Mja idd, maar tevens boeit de soundtrack mij niet veel
    Spel is gewoon steen en steen goed..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina