1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een probleem.
    De pc start wel op maar er komt helemaal geen beeld.
    Alle fans draaien en ik heb er al een nieuwe videokaart, voeding en moederbord ingedaan.

    Het gaan nu dus om het systeem:
    Asus A8N-sli SE
    Amd 3400+
    1024 mb PC3200
    Asus 7900 GT TOP
    Coolermaster 380 Watt voeding
    HDD 300 GB

    Wat zou het dan nog kunnen zijn want ik heb ook even het werkgeheugen van een wel werkende pc geprobeerd maar dat werkte ook niet.
    Dan blijft alleen de HDD en de proccesor over? help ?!?

    Greetz, Michiel
     
  2. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dit probleem beter even op tweakers.net kan posten:)

    Heb je binnen 1 minuut een antwoord:9
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een externe HD gekocht, die Western Digital die in het pats topic al meerdere malen is langs gekomen, 250 gb, 7200 rpm, usb 2.0, 99 euro.

    Alleen nu zie ik dat het bestandssysteem FAT32 is. Is het raadzaam om hem naar NTFS te formatteren?

    /edit: Hij is inmiddels NTFS!
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2006
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569

    Zijn de kabels naar de monitor goed aangesloten? Zit de videokaart wel goed erin? Ik hoopt eht niet voor jou, maar ik deed eens een 6600 gt in een 150 watt voeding en toen deed ie het ook niet en kreeg ik schokken.
     
  5. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja alle kabels zijn wel goed aangesloten.
    Het beeld geeft ook aan als ik de kabel eruit haal dat hij er niet aan zit, maar als ik hem er dan weer wel aandoe dan gaat hij in standby.
    videokaart zit er ook goed in.
     
  6. AnTraX[BE]

    AnTraX[BE] AMD Rules

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    yo hello, als ik nu 2 netwerkaansluitingen heb op mn mobo, de een is 100Mbps en de ander 1000Mbps en ik sluit die allebei aan via een switch op het net, heb ik daar iets aan of hoe zit da juist.
    Gewoon een vraagje.
     
  7. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Mensen even een kort vraagje. Ik heb nu een Nvidia GeForce 6200a 256mb DDR2 videokaart in mn systeem zitten. Op zich wel een prima ding. Nou kan ik een Ati Radeon 9700Pro 128mb DDR krijgen van een vriend van mij, ik krijg het zo snel niet gevonden maar is deze laatste kaart een vooruitgang op mijn huidige videokaart. Ik weet dat mijn huidige wel nieuwer is, maar dat is een budgetkaart, terwijl die ATI toendertijd een fortuin kostte.

    Anders zet ik em morgen erin. :)
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De 9700 Pro is een vooruitgang, alleen moet je niet gaan verwachten dat je de nieuwste games op high gaat kunnen spelen.
     
  9. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke, ik moet namelijk zeggen dat ik met mijn 6200 spellen als half life wel op high kan spelen op een resolutie van 1024x768. Alleen dat met anti-analysing uit zegmaar. Maargoed ik ga het vanavond wel even testen, kijken welke daadwerkelijk beter is. :)
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    9700 is beter en Half-Life 2 zal ie wel vlotjes kunnen draaien ;). Maar de nieuwe games bedoel ik FEAR, Oblivion, ... :p.
     
  11. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    :) Haha Oblivion heb ik er ook op gehad, geleend van een vriend van me. Heb hem goed draaiend gekregen alleen idd niet alles op high :D idd. Maar de rest van mn pc is wel best aardig nl. (Intel Celeron 3,2 ghz - 533mhz FSB - 512kb cache- 1024mb DDR400 geheugen.)
     
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    nou die celeron is volgens mij echt niet zo goed met games of heb ik het mis. Ken iemand een pci-e kaart die op 300 watt loopt
     
  13. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je een beetje mis. Meeste Celeron's hebben namelijk 128kb cache, die van mij 512kb, is te vergelijken met een standaard/iets oudere Pentium 4 Processor. Ook 533mhz FSB is wel oke. Heb mn pc ook niet gehaald om alleen maar op te gamen, dat doe ik namelijk veel te weinig op de pc om er zoveel geld voor uit te trekken.
     
  14. _TP_

    _TP_ blaaaaat

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies.. zo slecht zijn de Celerons niet hoor.. draai hier ook Prey op aardig hoge settings op m'n cellie 2,8ghz

    Het is toch de videokaart die het meeste werk doet
     
  15. _TP_

    _TP_ blaaaaat

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de kabel van je monitor al eens in de andere dvi connector van de videokaart gestopt?
     
  16. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee daar lag het niet aan want ik kon ook niet in de bios komen.
    Met nadruk op kon want ik heb nu de proccesor vervangen en nu doet hij het weer. \o/
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Processor defect? hmm.. niet vaak gezien. Eigenlijk pas 1 keer:\. Gebeurt relatief gezien vrij weinig.
     
  18. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    hij was te heet geworden ofzo
     
  19. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Weet iemand waar ik een systeem goedkoop kan samenstellen en assembleren zonder een harde schijf aangezien mijn pa geen zin heeft om weer te gaan schroeven en ik niet mag schroeven van hem.
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina