1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NHL 07

Discussie in 'Algemeen' gestart door SnackNL, 11 jul 2006.

  1. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb h'm vandaag ook gehaald.....en hij speelt inderdaad wat anders dan 'normaal'. De puck is inderdaad echt ...los... van de spelers en je kunt nu dus ook verkeerd passen.....Vergt inderdaad wat oefening dat nieuwe skill stick systeem maar je kunt er verdomd mooi tricks mee uithalen....

    Dat wisselen van line's dat zal wel een instelling zijn want bij mij wisselen ze wel gewoon....

    Ja na 4 wedstrijden gespeeld te hebben kan ik deze wel aanraden ja......speelt gewoon heerlijk.....
     
  2. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe/waar kan je die instelling veranderen?
     
  3. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben hem net gaan halen bij MM. Kijk er al naar uit om ermee te beginnen.
    Maar dit zal niet voor 23u zijn vanavond :'-(
     
  4. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb NHL 07 nu al enkele uurtjes gespeeld en ik moet zeggen dat het beter en beter gaat met de skill stick. Het vergt wel wat oefenen, maar eens onder de knie geeft het een fantastisch gevoel. Het maakt het scoren wat moeilijker en het komt wel eens voor dat een speler niet meteen wilt schieten, maar dat zal wel vooral aan mij liggen. Het ziet er bovendien leuk uit. Er zijn echter wel een beperkt aantal features en ook het feit dat je bij een goal niet meer te zien krijgt de hoeveelste goal het van het seizoen is, is wel een zeer klein minpuntje, maar zeker te verwaarlozen.

    Waar NHL 2k6 mij maar weinig kon boeien, is dit zeker een verslavend hockey game
     
  5. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Het ontbreken van het aantal goals, zowel van de game als van het seizoen, is inderdaad wel een minpuntje. Net als de soms passieve houding van je defense.
    Maar het spelen met de skill stick maakt dit helemaal goed.

    NHL 2k6 wist mij juist wel erg te boeien dankzij de diepgang in de gameplay, maar EA's poging dit jaar is meer dan geslaagd!
     
  6. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je deze instelling nu wel bent tegengekomen. In bv. Dynasty mode is dit de laatste optie voordat je een wedstrijd begint....Lines Changes op Auto......

    Was je voorheen gewend om voor de goalie een pass te geven om te scoren......Nu met de skill stick....en dan vooral de deke move.....daar kun je hele volkstammen mee gek maken........:)
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2006
  7. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem sinds de vrijdag. Het speelt echt goed met de RS.
    Wel ff wennen maar nadien zijt ge vertrokken. Voor de NHL liefhebbers is dit een MUST!
     
  8. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze of Madden, ik twijfel echt erg, of mss tog Rockstar Tabletennis ook n leuke game...
     
  9. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Table Tennis ben je snel zat.
    Zelf zou ik dan voor NHL '07 gaan.
     
  10. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    mm klopt idd wel denk ik, maarja ik vind madden ook wel tof, houd ook van de sport... moeilijk moeilijk....
     
  11. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze allebei en ik vind beide de moeite waard. Ik zou toch eerder opteren voor Madden, aangezien je hier wat meer mogelijkheden hebt. NHL 07 is een prachtig spel, maar met een te beperkt aantal mogelijkheden.
     
  12. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou is een ranked online game spelen maar toen hij bezig was met een verbinding naar de EA servers kreeg ik als antwoord dat ik eerst een account op xboxlive moet hebben. Maar die heb ik. Moet ik mij een Amerikaanse account aanmaken? Want met Fight Night R3 had ik dit probleem niet.

    En heb opgemerkt dat bij de shootouts, als je een rematch doet dan krijg je exact dezelfde fases van de CPU als uw goalie door de computer word bestuurd. kleine bug
     
  13. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga denk ik morgen ofzo toch echt deze game halen :) Is de dynasty mode een beetje leuk ? en kun je ook n fantasy Draft doen in begin vant seizoen ?

    denk niet dat je een US account moet hebben voor online, mss was je niet ingelogd ofzo ? of zat je te spelen op een offline profiel ?

    Zou anders wel weer lekker gaar zijn, kan je voor US account ook gaan betalen lol.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2006
  14. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel degelijk online hoor. Hij kan gewoon geen verbinding maken met de EA server(s)
     
  15. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je een EA-account?
     
  16. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is het mij ineens wel gelukt van verbinding te maken met EA server, heb een super spannende wedstrijd gespeeld. 2-2 tegen einde van wedstrijd, ook in overtime bleef het gelijk. Na zeker 10min shootouts heb ik verloren.
     
  17. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    tegen n amerikaan of europees ? ik heb nu madden maar online zijn daar alleen maar amerikanen ( doh) maar ik vond online bij 06 op de pc altijd het leukste

    nadeel is dat er RETEveel lag is tegen de meeste amerikanen, en dat liegt NIET aan mij. denk gewoon omdat et ver weg is... mijn vraag dus, veel europese nhlers ;P ? ( zowiezo meer als madden maargoed...)
     
  18. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen hier die al aan de dynasty mode zijn begonnen?
    Want de mogelijkheden zijn toch redelijk uitgebreid maar heb nog niet alles onder hand. Wel veel wedstrijden, gelukkig kun je 'simulate game' doen. Wil die playoffs spelen *)

    Spijtig dat je niet rechtstreeks playoffs kunt spelen.
     
  19. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    als je m goedkoop wilt, ik heb m nu op ebay staan
     
  20. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0

    je bent het woordje "al" vergeten. ik kan moeilijk begrijpen dat je na een week dit fantastisch spel al beu bent.

    ikzelf kan er niet genoeg van krijgen. Het is voor mij de eerste versie waar je eens echt moeite moet doen om sommige partijen te winnen, waar je in de vorige edities zonder moeite kon scoren. Het maakt het alleen maar interessanter.
     

Deel Deze Pagina