Hallo mensen,
Dus ik dacht laat ik dat ding aan mijn Laptob (XP SP2) hangen om lekker muziek en foto´s te kunnen streamen. Ik download netjes windows media connect en die vindt mijn xbox360 en connect dus en er staat dat ie de mappen deelt. Ga ik naar ´Media´ op mijn 360 en klik muziek, vindt ie mijn Laptob niet. Er staat wel dat ie WIred is (met de kabel die je krijgt bij het premium pakket) maar bij het zoeken van een IP staat er ´failed´. Alles is DHCP enabled met WEP sluitel, maar die WEP kan je toch niet op je 360 invullen. Voor de rest heb ik ook een microsoft Firewall. Bij windows media connect staat de xbox360 wel in de lijst van apparaten. Wat doe ik fout??
Misschien het noteren waard is dat mijn Laptob Wireless is aangesloten op mijn wireless accespoint, welke weer is aangesloten met kabel aan een pc (dus niet mijn laptob). ALles dus DHCP enabled met WEP-beveiliging. De pc moet dus aanstaan wil ik kunnen internetten op mijn Laptob.
Wel vreemd is dat de xbox360 en de Laptob elkaar hebben connect en streamen van muziek dus mogelijk was. Toen was het echter niet mogelijk om te internetten op mijn Laptob, laat staan online te gaan met mijn 360.
Nu weet ik ook wel dat azo´n wireless ding voor op mijn 360 van 69 euro alles verhelpt, maar das toch weer een bedragjuitgeven, terwijl ik weet dat het zoals ik het nu probeer ook kan.
Wie oh wie kan mij helpen?? Ik zou u/je eeuwig dankbaar zijn!
Laatst bewerkt: 18 sep 2006