wie heeft SC al uitgespeelt

Discussie in 'Algemeen' gestart door aja_x_box, 8 dec 2002.

1. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    ik kan ni wachten tot na de examens dan krijg ik SC en mss ook mehassualt kwil hem gewoon hebbe hebbe hebbe:cool:

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Oooh yeah baby! Ik heb hem net uitgespeeld. Op een gegeven moment zag ik het niet meer zitten en heb ik het spel een week laten liggen, maar eergisteren had ik genoeg lef om hem weer te pakken, en heb de laatste drie levels er doorgeramd.

Dat eindfilmpje is wel lachen trouwens.

3. THA NICK

THA NICK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet er nog aan beginnen maar zal dat zeker binnenkort gaan doen!!!

4. Yeroon

Yeroon Shmoob

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af of andere mensen hier ook last van hebben: SC heeft al twee keer vastgehangen (restart xbox)... :confused:

Bij andere spelletjes heb ik dit nog nooit voorgehad (Halo en Deathrow)

5. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Nooit gehad, gelukkig.

6. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook al gehad. Denk dat het aan het spel ligt. Soms laat ie bij mij ook erg extreem lang. Maar boeie.

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb het één keer gehad toen ik het spel voor de tweede keer speelde, hing ie op een gegeven moment bij het laden van het volgende sublevel. Dus net vóór de checkpoint. Kon ik weer opnieuw beginnen.... =(

Erg frusti.

8. Killin' Huub

Killin' Huub the one and only

Leuk Bevonden:
    0
    kheb 't 3 keer gehad. en alleen bij splinter cell. gelukkig niet op vervelende plaatsen. ik had altijd goed gesaved.

9. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    bij mij blijft ie ook soms hangen als ie een level moet laden
    :r

10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Fijn dat je zegt wat je op het eind moet doen... ]:-

11. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem gisteren uitgespeeld. Wat een goed spel is het ik doe hem zeker niet weg omdat ik wacht op de downloads. Weet iemand trouwens als die in de beta test landen al te DL zijn?

Over het algemeen is het wel een beetje beperkt als het gaat om bewegingsvrijheid er is meestal maar 1 manier om naar binnen te komen en dat viel me wel tegen (in vergelijking met hitman 2 waar je echt vier verschillende manieren hebt).

De laatste Level was in het begin frustrerend.............de kenners weten wel waar ik het over heb......it's a long way down.........zullen we maar zeggen. Verder is dit ook de moeilijkste level in vergelijking met de rest van het spel (mijn instelling was "normal").

Tip: Als ze achter de deur staan kan je daar niet doorheen, probeer eens erover heen te gaan (onderdoor kan niet want er is geen kelder). en natuurlijk op z'n Stealth's.

Het is een keigave game waarin je niet als een dolle dwaas in het rond kan schieten en zeker op je ammo moet letten. (laatste level heb ik onieuw moeten spelen vanaf een bepaald checkpoint, want toen het donker werd had ik maar 1 kogel, de rest was op.

Trouwens wat is het verschil in het spel als het gaat om normal en hard?

Splinter Cell is denk ik naast Halo de beste game voor de XBOX in 2002

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kijk eens in deze thread . Speciaal gewijd aan de verschillen in SC bij normal en hard.

13. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik nog niet. Ik zit in level 7 (Abbatior ofzoiets) en zit nu in zo'n kutstuk waarbij je die marines moet defende!! Echt mega-kut!

14. masterape

masterape Guest

Ik ben nu in level 4,speel het niet zo vaak,maar ik vind hem wel super gaaf en als zon n00b als mij ben je er ook lang mee bezig:9

15. The FragmaN

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaahhh, ik heb hem ook uitgespeeld en hij was zseker wel relax!! Vooral laatste en 8ste level waren toppie!! ben nu bezig op hard.

16. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm net uitgespeeld.
    Echt een fantastisch spel, en erg verslavend.
    Over sommige stukken in een level deed ik wel eens twee uur over 8) Bij elkaar ongeveer 20 a 25 uur gespeeld. Toppertje!

17. The FragmaN

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem nu uitgespeeld op Hard en w8 nu op de volgende levels.

18. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em eergisteren ook al uitgespeeld ennuh...wat een schijt einde.

Had echt nog verwacht dat je naar buiten moest vluchten door die deur totaan dat vliegtuig ... nee een filmpie en da wast.

Achteraf lijkt het wel een kort spel .. maar wel een top spel!
    Ik vond het echt een geweldig spel .. alleen nog wachten tot Xbox Live! :'-(

19. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem vanmiddag uitgespeeld maar tijdens het eindfilmpje op het moment dat er op de president werd ingezoomd leek het erop dat hij bleef steken omdat het beeld ineens zwart-wit begon te flikkeren en toen ik op start drukte begonnen de credits zich af te spelen. Wie herkent dit probleem of is dit gewoon het einde van het filmpje?

20. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    keb em nu al een paar dagen uitgespeeld... ben nu op hard bezig!!!:D 8)

ben nu al in level 3 (training telt als level 0)

Deel Deze Pagina