Games and news from DVDcrave Australia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Anne, 17 sep 2002.

1. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 18 november een mailtje gekregen dat Morrowind was verscheept, maar ik heb nog steeds niets binnen =(

Dit was dus de eerste en gelijk de laatste keer dat ik iets via het internet bestel :mad:

2. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Sja, dan heb je gewoon een keertje pech gehad. Ik bestel al ruim 12 jaar via internet of email en heb nooit meer problemen mee gehad dan met gewoon naar een winkel gaan. Ik vind het bovendien bijzonder prettig om de bescherming van de credit card maatschappij aan mijn zijde te hebben. Natuurlijk is het lange wachten niet erg leuk, maar daar staat tegenover dat je de games beduidend goedkoper binnenkrijgt. (Ik krijg volgende week Unreal binnen voor 51 Euro, dat is toch maar liefst 13 Euro + parkeerkosten goedkoper dan MediaMarkt).

Als jij zo lang moet wachten op je pakket moet je er toch echt eens een email aan Dvdcrave aan besteden. Vermeld even je bestelnummer want anders kunnen ze niets checken.

PS: Mijn eerste bestelling bij Dvdcrave duurde ook 3 weken, maar daarna nooit meer dan twee weken.

3. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    12 jaar? :eek: Zo lang bestaat internet amper, en ik denk ook niet dat er toen al internet shops waren :{

4. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    1) Er is meer email dan alleen internet email. :)

2) Internet bestaat al veel langer. In 1993 werd het WWW 'uitgevonden', maar daarvoor waren al velen aktief op het internet. Ik ben al op internet aktief sinds 1988. Ik heb ooit een ISDN kaartje aan Danny van Rijn uitgeleend waarmee Cistron (ja, die) met een Linux bakkie hun eerste ISDN verbinding naar internet maakte. Toen werkte mijn bedrijf al met een router. :D

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :eek: 1337! Toen jij al internette lag ik nog in de couveuse (serieus!)... :eek:

6. WhiteCloaks

WhiteCloaks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omg ik heb um nog steeds niet:'-( :'-( :'-(

Zal die dan vandaag komen?, kheb de hoop al opgegeven eigenlijk ]:-

7. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook nog niet maar na een mail naar dvdcrave is toegezegd dat ze hem gaan tracken en dat ze een vervanging opsturen.
    Dus het komt wel goed.

8. WhiteCloaks

Leuk Bevonden:
    0
    Is die dan kwijtgeraakt?? da's lekker ]:-

Khoop toch dat ze beetje opschieten...

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik kreeg mijn Splinter vorige week vrijdag binnen. De disc bleek defect. Daar was ik dus niet blij mee. Ik stuurde zaterdag een email naar Dvdcrave en had zondag (in het weekend, dus) al een antwoord. Maandag heb ik Splinter teruggestuurd en hun dat per email verteld. Tegelijkertijd heb ik Unreal besteld.

Dinsdag kreeg ik een email terug dat Unreal al verstuurd was en dat ze ook alvast een nieuwe Splinter naar me hadden gestuurd.

Dat noem ik nog eens service!

10. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel iedere keer weer als ik contact met ze opneem krijg ik een service die ik binnen onze landsgrenzen niet gewoon ben.
    Ik overweeg bijna te emigreren.

Mijn Nederlandse taal sucks toch bigtime dus misschien kan ik daar overnieuw beginnen in de kleuter cursus.

11. WhiteCloaks

Leuk Bevonden:
    0
    omg, gister was die er weer niet :mad:

Ik denk dat de games zijn kwijtgeraakt ofzow, kheb al mailtje gestuurd, ben eens benieuwd wat ze zeggen..

En dat wachte, arghhh going nuts

12. lexie

lexie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Duurt wel lang zo te zien :+ Ik heb nu net ook wat besteld en had er 1 vraagje over. Ik kon aangeven of ik de spellen verzekerd wilde hebben voor een paar euro. Dat heb ik maar gedaan aangezien er ergens stond dat bij onverzekerd, zoekgeraakte spullen niet worden vergoed!!

Het rare is dat ik dat verzekeringsbedrag niet terugzag op de uiteindelijke rekening, maar ok daar zit ik niet zo mee }:] Het stond er wel in tekst bij op de nota...

Geven jullie dit ook standaard aan of hebben jullie dat verzekerd laten liggen??

Zo nee en ze vergoeden alsnog dan ga ik ze ook niet meer verzekeren ;) hihi

13. WhiteCloaks

Leuk Bevonden:
    0
    JAJAJAJAAJ

kwam thuis en daar lagen ze, ik heb ze eindelijk binnen wooeeiiii \o/ :D :D :D :D :D

14. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk :D

:9

15. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, er zijn een of twee personen die de thread hebben volgespoten met hun ongeduld. Dvdcrave meldt dat ze met 5 tot 10 dagen leveren en als het dan in de drukke Decembermaand een keertje 12 dagen duurt zijn er altijd wel een paar die moord en brand schreeuwen. De mensen die tevreden zijn hoor je zelden of nooit. ]:-

Ik betaal altijd met een Visa card en dan zijn je aankopen automatisch verzekerd. Dus hoef ik geen verzekering van Dvdcrave. ;)

16. lexie

lexie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pietjandriedubbeltjesgetsiedamme.

Oftewel ik bestel ook altijd met me visa, mja vrijdagen liggen me toch niet :+ (geen wonder dattie het wegliet :eek: )

17. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deathrow ook nog niet binnen en 3 december is ie al verstuurd :'-(

18. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Verbazingwekkend...

Ik had Splinter Cell in de pre-order. Toen ik een bericht van verzending kreeg had ik 'm na een week en een dag. De disc bleek defect dus ik nam contact op en stuurde hem terug. Tegelijkertijd bestelde ik UC. De volgende dag (dus een dag na het terugsturen) kreeg ik een melding dat ik alvast een vervangende Splinter toegestuurd kreeg, tesamen met de gevraagde UC.

Na een week en drie dagen had ik beide games binnen.

Zo zie je maar weer. Soms heb je mazzel, soms heb je pech. Asdiediscnoumaarbinnenkompisallusgoe. Toch?

19. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had SC ook prima op tijd binnen hoor, net zoals CMR3 (voor een vriend van me)

Maar ik heb ze dus toch maar een mailtje gestuurd en er was iets fout gegaan bij het verzenden en als het goed is komt ie vandaag of morgen binnen. :D :D :D

20. Speeedy

Speeedy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Daniel,

When do you think motogp will be in stock again? I want to order moto gp and transworld snowboarding but don't want to wait till the end of time :D

Tnx!

Deel Deze Pagina