Ik heb samen met de ontwikkelaar van het spel op Extreme een keer de Titans in de Titan arena verslagen! 41-25 voor ons! Dat is zo'n beetje de moeilijkste webstrijd die er bestaat in Deathrow.
AAargghhhhh Net UPS ofzo aan de deur, dus ik met dat electrische ding getekend... ZIT ER ALLEEN EEN TSHIRT IN EN GEEN SPEL!!! Ik had 3de plaats en dat was spel en verder niks erby ofzo... Kobold plz help me!!! Edit; er staat wel een telefoon nummer op de envelop van Ubisoft maar die geeft een error-geluid...
PHeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwwwwwww... Net zelf Ubi gebeld...Mirik had verkeerde volgorde van namen doorgegeven waardoor ze daar dachten dat ik 4de plaats had (Niels heel bly vandaag ) Ff samen met die mevrouw naar webpage gesurfd waar uitslag op stond en ze zenden game op en t shirt mag ik ook houden Wow...supergoede service! Verry Happy now....schrok me kapot man toen ik pakje openmaakte.... Ik had me contacts nog niet in maar zag wel dat het géén game was
Yeah dat zei die vrouw aan de telefoon ook al. Ze begon te lachen en zei dat hy heel veel massel had en dit zyn geluksdag was Uiteindelyk ik ook massel natuurlyk, want nu kryg ik morgen het spel PLUS het tshirt mag ik houden Volgende keer als UPS langskomt zal ik eerst ff in het pakketje kyken of het klopt, voor ik onderteken....toen ik het opengemaakt had was busje net weg (en ik liep in pyama (ik sliep uit ) dus kon niet een van myn fameuze sprints doen...
Vieze vuile mazzelpik!! (met een 'z' ja, hehe) Da's nog es een geluk bij een ongeluk, en dat op vrijdag de 13e nog wel. Veel plezier dude.
dat meen je niet :-D whaha, er was idd een deathrow dvd voor me gebracht met de UPS... maar dit is dan een foutje van de bank in mijn voordeel? @ Yi-Long, ik heb dus eigenlijk jou spel, maar jij krijgt een nieuwe? Anders moet je me maar ff mailen ofzo.
Hey Niels, masselpikkie; JE HEBT MYN GAME!!!! Maar is al geregeld en je mocht hem houden van Ubi Soft. Ze zouden my vandaag de game sturen, dus ik neem aan dat ie zo bezorgd wordt (Ik HOOP het tenminste, want zit al heel lang te wachten en heb superveel zin in dat spel ).
Ow ja...dat is waar...ik zal er voortaan extra goed opletten dat ik geen spelfauten meer maak Thanx Alex!
I'll tell my momma u said 'hi' Hy is nog niet binnen trouwens...het wordt weer spannend want gisteren was ie er al rond 12 uur ongeveer.... Strax krygt Niels er NÓG eentje...hebben ze het weer verkeerd gedaan
Eindelykkkkkkkkkkkkkkkkkk Net een uurtje geleden ofzo binnen gekregen!!! Very happy!! Heb het alleen nog niet gespeeld want myn vriendin is hier dus kan waarschynlyk pas morgen gaan spelen, maar dan heb ik ook de hele dag vry dus dat scheelt weer
w00000000000000000t!! Hot damn, ik kreeg wel een mailtje van Ubi, maar ik heb deze thread niet meer gechecked, SORRY BOYS!!!!!!! Althans achteraf moeten jullie mij bedanken, vooral Nielzo! Hope you enjoy it!!!
vreemd...voor my hadden ze nog een t-shirt Die vrouw van Ubi Soft zei dat Mirik het verkeerd heeft doorgegeven, dus eigenlyk moet Niels Mirik bedanken Anyway....gelukkig alles goedgekomen, ik ga zo ff spelen want me vriendin net weg.