1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Famitsu geeft nieuwe Zelda cijfer.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 11 dec 2002.

  1. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie hem nergens zeggen dat die ocorina of time vind zuigen.. hij zegt alleen dat die cell shaded helemaal kut vind en dat zelda zo niet hoort, ik vind ook dat zelda veel beter zou zijn als het niet cell shaded was. Maarja misschien valt die wel mee :)
     
  2. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    Ik wil Zelda!
     
  3. dende0611

    dende0611 SegaFanboy

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelda zal best een goed spel zijn, maar ik kijk zo raar tegen dat cel shading aan. Tuurlijk zelda was altijd al een beetje Cartoony (zelfs ocarina of time en majora's mask), maar niet ZO cartoony.

    Maar goed ieder zijn spel, Mij lijkt Sudeki weer leuker. Wat ik ervan gezien heb lijkt hij best wel vet.
     
  4. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de nieuwe Celda look beter dan de Zelda look van OOT..
    Weet niet, is sfeervoller... Geeft je een tekenfilm gevoel zelfs, vind het zelf er wel cool uit zien..

    Is direct ook de reden waarom ik een GC ga aanschaffen.. Vond de game er zwaar cool uit zien.. :cool:
     
  5. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Doit wordt dus inderdaad de reden dat ik nog een Cube ga kopen. Met Zelda zit het echt altijd goed. En eerlijk gezegd staat die stijl me wel aan. Hopen dat die OoT en Uru-Zelda versie er ook bij zit net als in Japan.:D
     
  6. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb of had geen N64,maar heb het spel best vaak bij een vriend gespeeld en vond het ook wel een goed spel,alleen ik hou niet zou van dat cell-shaded gedoe,dat mij deze Zelda niet veel aan lijkt wil nog niet zeggen dat ik alle Zelda spellen haat
     
  7. dende0611

    dende0611 SegaFanboy

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Cell shading kan mooi zijn. Ik vind het persoonlijk alleen niet mooi in Zelda :"Wind Waker".

    Zoals bijvoorbeeld de ogen eruit zien, of de textures. Maar ja dat is mijn mening, dat betekent natuurlijk niet dat iedereen zo moet denken.

    Persoonlijk had ik gewoon liever gezien dat ze Zelda op een super verbeterde versie van de stijl van de N64 hadden getekent.
     
  8. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik WAS een Nintendo fanboy, totdat ik een Xbox kocht. De games op de Nintendo consoles werden me toch te kleurrijk totdat het pijn ging doen aan m'n ogen. M'n N64 heb ik weten te verkopen, m'n GameCube staat stof te happen, een enkele keer speel ik er nog ff SSBM op. Dat neemt niet weg dat ik Nintendo nu slecht vind, alleen trekken de games mij niet meer zo. Maar Zelda heeft mij op de N64 zo geboeid, dat ik er zo erg op gefixeerd was het vlug uit te spelen, gewoon omdat het zo leuk was. Toen het nieuws bekend werd dat Zelda Cell-Shaded zou worden op de NGC, slikte ik even. Dat had ik niet gehoopt, ik had liever dezelfde stijl gehad maar met uiteraard wat sterkere graphics. Toen ik de eerste filmpjes zag, heeft Zelda toch weer een hele nieuwe feel meegekregen. Een ander concept waarvan ik verwacht dat het toch zal inslaan. Link reageert overal op, en hij kan verschillende gelaatsuitdrukkingen op z'n gezicht toveren. Dus ik zal die game wel aanschaffen om te kijken of Link mij nog steeds zo fascineert zoals hij dat deed in OoT en MM op de N64...
     
  9. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    40/40 is inderdaad wat overdreven.. het ziet er nu echt ongelooflijk strak uit moet ik zeggen, ik ga hem wel kopen, maar ik denk niet gelijk op de launch. mischien wel... maar ik denk het niet..
     
  10. dende0611

    dende0611 SegaFanboy

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezichts uit drukkingen kunnen wel op meer manieren dan alleen cel shaded. Maar goed dat is een eindeloze discusie.

    Ik hoop voor de Zelda fans dat ze een goed spel krijgen, waar ze lang zoet me kunnen zijn. Hun 50 euro moet wel goed gebruikt worden.

    Veel speel plezier.
     
  11. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoef je niet over te discussieren want dat is idd zo. Alleen ligt er nu een nadruk op de gelaatsuitdrukkingen. En dat ziet er ook wel grappig uit... :)
     
  12. dende0611

    dende0611 SegaFanboy

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup maar allemaal leuk en aardig. Een cube zit er voor mij op het moment toch niet in. ^_^ ;)

    December maand is duur namelijk. (Wil namelijk een voor Skies of Arcadia legends). Maar goed mischien als ik heel erg lief ben krijg ik een van de Kerstman ;) .
     
  13. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    gezichtsuitdrukkingen kunnen inderdaad op andere manieren, maar ze wilden hier veel meer de nadruk op leggen dan in andere games.. dat hebben ze geprobeerd (en het is gelukt IMO) door de game een cartoon-uiterlijk te geven.. ik vind het zelf erg leuk en je kan niet zeggen dat het geen origineel idee was.. de game voelt (de filmpjes en screenshots bekijkend) door de nieuwe grafische en minder serieuze stijl heel anders dan voorgaande delen..
     
  14. can-o

    can-o Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je een game pas 'voelen' als je hem daadwerkelijk speelt. ik weet ook niet of je de nieuwe stijl minder serieus kunt noemen. wat ik tot nu toe begrepen heb is dat het spel juist veel heftiger emoties veroorzaakt bij de gamer.
     
  15. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    met minder serieus bedoel ik dus minder realistisch.. er stond bij dat door de filmpjes en screenshots gezien te hebben ik vind dat de game anders 'voelt' (tussen aanhalingstekens, aangevend dat ik dit natuurlijk niet met alle zekerheid kan zeggen aangezien ik de game nog niet gespeeld heb.. dit 'voelen' berust enkel op de informatie die ik wel al heb) dan voorgaande delen..

    ik wilde jullie gewoon de lulkoek uit deze post die ik nu toch heb moeten maken besparen..
     
  16. Koesj

    Koesj Active Member

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de 287 mb video niet zo overweldigend, niet echt mijn game als ik die eerste 18 minuten spelen zo zag.
     
  17. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    eerste 18 min? in 287 mb? das best veel mb voor zo'n kort filmpje.. waar heb je het gedownload?
     
  18. Koesj

    Koesj Active Member

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    De link (no pun) is down, weet niet waar hij nog meer staat.
     
  19. Dokterh

    Dokterh EnoZ:1337

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast ban me niet gelijk maar ik schat jou niet ouder dan 13. O my fucking god... Hij geeft zn mening en je bant hem. Wat een zielig verhaal zeg.. Luister IEDEREEN stookt in het console wars forum, en omdat hij Nintendo gamer is ban je hem?? kom nou! godver wat zielig zeg.. bijna geen woorden voor .. ik hoop dat de rest niet zo is anders heb je als forum zo een slechte naam...
     
  20. Koesj

    Koesj Active Member

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Onrechtvaardige generalisering! Ban! 8) :+

    </stook>:D

    Ik bedoelde trouwens de video van 261 mb (had de cijfers weer eens verkeerd :eek:) Zelda gameplay video Ik hoop dat de link het nog doet...
     

Deel Deze Pagina