1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC gecrashed

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Zeroine 83, 19 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Whehe, maakt niet uit....ik heb dat 24/7 8) :+
     
  2. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen is de dag:)

    Heb ik nu weer de snelste pc van het forum?\o/
     
  3. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan,

    wat is je 3dmark06 score ?:+
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    En verwacht je daarom dat je een speciale service behandeling krijgt? Kijk, als je er een speciale service bij zou hebben gekocht, dan is het wat anders, maar je bent een gewone klant en die word op een standaard manier behandeld. Of je nou iets van 9.95 euro koopt of iets van 5400 euro, de klantbehandeling is hetzelfde.

    Je gaf ook dat de medewerker helderziend was, omdat hij via de telefoon zei wat het was. Heb je er misschien weleens aan gedacht dat het om een stukje ervaring gaat. Jouw probleem is iets wat vrij vaak voorkomt, in zo'n winkel hebben ze hier ervaring mee en weten vrijwel meestal wat de oorzaak is, omdat dit soort problemen vaker voorkomen.

    Als ik dit allemaal lees, dan vind ik dat informatique keurig heeft gehandeld. Heb daar zelf ook weleens spullen gekocht die niet goed werkten, ik werd er keurig behandeld en kon iets anders uitkiezen of mijn geld terug krijgen.
    Dit in tegenstelling tot alternate, dit is kwa service echt een klotezaak.

    Ik ga er dan ook volledig vanuit dat het helemaal goed komt met je pc en dat je er snel weer mee aan de slag kunt. :)
     
  5. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    5577, zonder overclock

    jij?:)
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    E6600 >> X2 4600+
    7900 GT << X1900 XT 512MB

    Zo te zien ga ik binnekort de krachtigste pc hebben (relatief gezien en na Zero natuurlijk) met en E6600 (die ik natuurlijk zal oc'en) en X1900 XT 256MB :+.
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is hier niet de ''pats je 3d mark score of pats je systeem specs'' thread.
    Back ontopic.
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat verwacht ik niet. Tevens begrijp ik best dat hun ervaring hebben, maar dat ze voor de zekerheid wel ff verder mogen kijken is gewoon mijn mening. Ook omdat ik huiverig ben de 80 km op en neer binnenkort weer te mogen afleggen als het probleem straks toch iets dieper bleek te zitten dan alleen de voeding, je weet maar nooit namelijk. Ze kunnen ook wel begrijpen dat ik die PC niet ga openmaken om maar een "simpele voeding" eruit te halen, als ik het hele ding door hun in elkaar heb laten bouwen wegens gebrek aan kennis.

    Maar kunnen we er nu over ophouden ? Ik heb nu al tig keer gezegd de service niet slecht te vinden, alleen de manier waarop met mij over de telefoon gesproken werd kwam (voor mij !) een beetje gemakzuchtig over. Zie anders mijn laatste uitgebreide post omtrent dit hele gebeuren, daar leg ik het toch aardig duidelijk uit voor mijn gevoel....tevens leg ik daar ook uit dat er in mijn eerste posts hier sprake is van enige frustratie, en je quote nu net een van die posts waarbij dat waarschijnlijk het geval was. Wordt hier nu wel een beetje moe van namelijk, en anders gooi de thread voor mijn part dicht....

    EDIT : In deze post is misschien ook sprake van enige frustratie, maar dat heeft weer een hele andere oorzaak. Mijn excuses daarvoor.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2006
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Op verzoek van de threadstarter gaat deze thread dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina