Als ik op school ben en mijn laptop opstart krijg ik elke keer een waarschuwingsteken van Windows: Ik krijg dit alleen als ik op school ben, daar maak ik gebruik van het draadloze netwerk, thuis niet. Weet iemand hoe ik deze waarschuwing weg kan krijgen en/of waar het aan kan liggen? Als ik op de link klik naar microsoft de site krijg ik de melding dat er geen informatie beschikbaar is voor het probleem.
***Weet iemand hoe ik deze waarschuwing weg kan krijgen en/of waar het aan kan liggen?*** dan ligt het dus aan je draadloze verbinding.
uh jah.... Maar ik krijg hem trouwens niet altijd ben ik vandaag achter gekomen... Maar hoe kan ik het dan oplossen? Bij de omschrijving zie ik ook wel dat het iets met het netwerk te maken heeft
de foutmelding boven de waarschuwing heeft daar ook mee te maken als ik dit juist lees ligt het niet aan uw laptop maar aan het netwerk post meer informatie indien mogelijk aub
Voor het netwerk op school heb ik een deel van de standaard netwerkdrivers moeten verwijderen, ik zal zo even kijken welk deel dat was. Dit was nodig om een speciaal programma te installeren, zodat ik met mijn account van de Hogeschool op het netwerk kon inloggen. Misschien dat het daaraan ligt, dat Windows dat als een conflict ziet...
drivers verwijderen om een netwerkprogramma te installeren heb ik bij al mijn netwerk opzettingen nog nooit moeten doen
Ik heb even gekeken, ik moest de standaard programma's van mijn Intel kaart verwijderen Maar dat moest bij iedereen om hem werkend te krijgen
check eens bij de anderen of zij dit probleem ook hebben en hoe noemt het programma die gebruikt wordt op de hogeschool