De xbox 360 is al bijna een jaar op de markt. Vinden jullie ook niet dat ze er mee moeten stoppen met het uitbrengen van games op het oude systeem? Leuk en aardig allemaal, maar ik denk dat de MS meer zou moeten richten op de xbox 360 spellen. Meeste spellen zijn echt bijna alleen maar portspellen van de 128 bit systeem. Dit is mijn mening. wat denken jullie er van?
ik denk dat er nog steeds meer mensen met een gewone xbox zijn, dan met een 360.. Lijkt me dus niet zo een goed idee om dus maar gelijk te stoppen met het uitbrengen van games op die goede oude doos
Dat is wel waar, maar uiteindelijk zal ieder overstappen naar de 360. Maar vind het jammer dat er weinig exclusief titels zijn. Ik zie nog veel titels die uitgebracht zullen worden op de oude xbox, maar ze brengen het ook uit op de 360. Echt 256 bit spel spelen we dan niet op paar na. In ieder geval ben ik zeer blij met de 360. heel leuk de achievements. Heb niet zoveel punten. net 2705 of zoiets.
Ik vind het wel meevalleen hoor ..ik bedoel er zijn zat games Zoals Test drive Unlimited , Dead Rising , Saint Row en nog paar hele vette games die komen die toch echt Exclusive zijn ! en je kan niet zomaar ineens iedereen die een xbox heeft gekocht in de kou laten staan ! ik vind dat ze goed bezig zijn vooral met het arcade gedeelte en de demo's die uitkomen op marktplaats ! Het word alleen maar beter op !
Bovendien kan niet iedereen zomaar even 300/400 voor een nieuwe console uit zijn/haar broekzak trekken. En zeg nou zelf, de Xbox is nog steeds een super-apparaat
inderdaad, ik heb mijn 360 nu al voor de \o/ tweede \o/ keer naar Duitsland gestuurd... Dus heb ik mijn oude xbox maar weer aangesloten. Ik had begrepen dat er medio 2007 geen spellen meer uitkomen voor de xbox... dus nog een jaartje...
volgens mij valt het idd wel mee en richt MS zich nu al vooral op de 360, de oude xbox beschouwen zij als dood denk ik zomaar
beetje raaaar topic =) haha iig de nieuwe games komen er net aan dus w8 maar gewoon eventjes geduldig af
Vind het juist een goed gebaar dat er nog spellen uitkomen voor de oude xbox. Zo worden xbox-fans niet in de kou gezet. Qua spellen op de 360. Ik denk dat September de maand is waarin de vette spellen beginnen te lopen. Volgende maand een stel goede titels (Splinter Cell is daar een van). En dan even wachten tot november (Gears of War). De goede spellen zullen niet meer lang op zich laten wachten. \o/
de 360 bezitters moeten niet veel zeuren, ze worden genoeg gevoed door microsoft en de uitgevers nu, met al die exclusieve titels die er nu zijn en die binnenkort komen krijgen ze het al helemaal zoet
voor mij mogen er nog wel een paar games uitkomen voor de xbox maar ik zou ook graag een paar oude titels willen spelen op de 360 maar bepaalde games zijn nog niet backwards compitable zoals Unreal champion 2: the liandri conflict, ik vond dat echt een vette game en zou hem graag nog een keer willen spelen.