zit er ook een schakelaar tussen of moet je steeds de stekker eruit halen? en wat is de officiele naam van deze dingen, dat maakt het zoeken wat makkelijker. haha zal die vis al die bass wel overleven
is het niet gewoon een foto uit een soort van ikea gids ofzo? ziet er heel erg "reclame interieur" achtig uit.
Ik zou zeggen: KLIK In principe vind je ook aanbieders die voor een bescheiden meer prijs erop zetten wat jij zelf wilt. Ik wil zelf misschien ook nog wel eens zoiets aanschaffen maar moet nog even kijken waar ik het kwijt wil dan...aangezien je ook een stopcontact nodig hebt. Maar ik vind het zeker wel wat hebben die dingen.
Schakelaar!?!?! Gamma?!!? Is dat echt een serieuze vraag??? Officiele naam? Denk niet dat die er is... xbox light/screen/glass of probeer es xbox neon oid... of zelf maken... kan ook :b:
http://search.ebay.com/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&from=R10&catref=C6&mppfqy=xbox++Neon&frpp=200&satitle=xbox++Neon&sacat=-1%26catref%3DC6&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=ZIP%2FPostal&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=&fsop=1%26fsoo%3D1