Weet iemand wanneer er een patch komt om dit soort problemen op te lossen?? Of komt hier geen patch voor... Ik heb namelijk ook Saints Row gekocht en hij is 1 keer vastgelopen (ook hetzelfde dat ik ineens zonder auto zit). Maar ik durf bijna niet verder te spelen
Nadat ik SR heb loopt mijn friend list vet langzaam, hij moet eerst alle dingen laden zoals de gamerpicture, motto, etc. En als je dan je Virtuele vriend een private chat invite wilt sturen dan hangt hij helemaal vast terwijl de gene die je die invite hebt gestuurd hem wel al binnen heeft gekregen. ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen maar ik vind het echt vol wazig. EN ja SR loopt zelf ook continue vast. Trouwens laatste tijd gaat ook mijn dvd lade niet meer open. Je moet dan vier of vijf keer duwen.
ik vind het wel toevallig.. dat bij iedereen de xbox 360 kapot gaat wanneer diegene saints row heeft gekocht.. ik heb zelf sinds vandaag ook een kapotte 360 sinds ik saints row heb...
dat probleem met het langzaam openen van de friend list heb ik ook. en ook als ik mn guide knop indruk duurt het soms tot wel enkele seconden(!) voordat hij daad werkelijk opent. Kan me alleen niet meer herinneren of dat ook al voordat ik SR had over erna, maar t kan ook toeval zijn
Mijn xbox ging kapot net voordat ik saints row er in wou stoppen, misschien is dit gewoon een periode waar alle oude xboxen kapot gaan? Bij 2 mensen van mijn clan ging hun xbox ook vlak voor de release van SR kapot. Dat SR je xbox kapot maakt is onmogenlijk! Zoiets kan gewoon niet en de meeste mensen hebben daar helemaal geen last van.
ok dan weet ik genoeg, kga het risico niet nemen om dit spel nog ooit te spelen. Tenzij microsoft hier ff op replied
Ik heb ook dat de CD laden niet meteen opengaat sinds SR. En het loop heeel vaak vast in de Single Player OOOK als me Live het niet doiet Et avhahah ALBUM van THe Game NWA
Ik ook. Bullshit natuurlijk dat een spel een Xbox sloopt. Het is niet zo dat iedereen z'n Xbox kapot gaat door Saints Row, of dat alleen de Xboxen kapot gaan waar Saints Row op gespeeld wordt. Check 360 hardware forum, daar gaan veel meer Xboxen kapot dan je denkt. Puur toeval dus. Er gaan wel meer Xboxen stuk. Anyway, ik heb behoorlijk veel opgeblazen achter elkaar. 20 politie auto's, misschien wel meer en het spel is niet eens gaan haperen. Ook nog nooit vastgelopen. \o/
Dit heb ik dus ook heel vaak... Ik ben dus teruggegaan naar de Dixons om de game te ruilen, zeggen ze dat ze dat niet meer doen en dat ik Microsoft maar moet bellen. Is dit nieuw ofzo?? Normaal gesproken kun je toch altijd spellen ruilen?
ben nu bijna klaar en 1 keer een vastloper gehad :thumbup: mensen die zeggen dat je xbox helemaal gemolt word van SR snap ik niet want heeft dat discje een ingebouwd hamertje ofso en slaat hij vanbinnen alles stuk ofso (beetje vaag verhaal maar misschien begrijpt iemand het) voor de mensen die twijfelen : niet doen hij is gewoon geweldig