[Demo] Lego Star Wars II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 26 sep 2006.

  1. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    voor alle liefhebbertje van star was nu te downloaden \o/ bring it home...

    diegene die op forza 2 en Pes 6 wachten.. maybe tomorrow :):
     
  2. j u s t 1 c e

    j u s t 1 c e Pure Own4ge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah mooi zo, zit nu op school maar ben over een half uurtje uit en ga meteen de demo downloaden...lijkt me echt lache. Zo kan ik niet praten over de Fear demo die ik gister heb gedownload...ik kan echt niet tegen die Freaky spellen, moet het echt niet hebben dat zo'n klein schijtmeisje door die gangen rent. Maarja verheug me iig wel op die Lego shit....:thumbs:
     
  3. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    woehoe deze wilde ik vet graag ff teste :D

    *download
     
  4. basovich

    basovich Guest

    lijkt me wel stoere demo :).
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Hahaha same here.
     
  6. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, de trailer vond ik wel grappig. Kan nu tenminste kijken wat voor spel t eigenlijk is.
     
  7. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    mwa ik heb hem gedownload en ik moet zeggen dat het best een aardig spel is, maar zeker weten geen 60 euro waard... beetje jammer, maar ik vind de gameplay iets te langzaam en de camera is kut
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik wist niet eens dat er een demo van zou komen, die ga ik zeker downloaden. Niet dat ik hem serieus ooit zal kopen, maar de trailer zag er goed uit en ik ben best nieuwsgierig

    Ik heb nog even die CAPS uit het topictitel gehaald. :)
     
  9. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff die demo gespeeld, grafisch ziet het er netjes uit, grootste tegenvaller is de camera. Voor een prijsje rond de 30 euro is het wel een kopertje. Zit toch een beetje een puzzelelement in en het ziet er leuk uitgewerkt uit.
     
  10. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Al zoveel secrets in die level. Heb mij zeker gedurende 45min zitten amuseren in die level. Vooral nadien de free play is lachen!!
     
  11. Urtica

    Urtica Levensgenieter

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    In de trailer vond ik de game er ook erg leuk uit zien, maar na ff spelen met de demo valt me dat toch weer wat tegen.. Vind het maar een beetje saai en de camera is dus kut:{

    Nu de demo uitgespeeld, en ik ben nu toch weer wat positiever:9 Het is op zich best wel een vermakelijk spelletje, maar ook niet geweldig ofzo.. Denk dat ik hem nog wel eens voor een zacht prijsje koop
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  12. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ik hou hier ook helemaal niet van =(
     
  13. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Net de demo gespeeld: super! Morgen kopen :)
    Leuk dat er zoveel verborgen dingetjes zitten, daar hou ik wel van.
     
  14. j u s t 1 c e

    j u s t 1 c e Pure Own4ge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou het was best grappig om te spelen maar vond het na zo'n half uurtje spelen alweer saai en vervelend....en damn wat is die camera Krot! Pfff wel grappig om die startroopers hoofdjes om te draaien met je jedi Force.
     
  15. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij's tof! Gisteren de demo in co-op uitgespeeld met een vriend.. echt lachen!
    Dingetjes verzamelen, bouwen, beetje puzzelen.. Goeie co-op elementen waarbij je elkaar echt nodig hebt. De humor is ook echt droog..
    In die Free mode kun je ook veranderen in zo'n kangeroe-achtig beestje.. Echt zo droog.. 'k vind 'm echt een stuk beter dan deel 1 en na het spelen van de demo zit ik er echt aan te denken om 'm te kopen.
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ik vond er niks aan. Graphics waren wel mooi.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind het echt lachen om deze game te co-oppen met mijn vriendin, maar om de graphics nou mooi te noemen :+
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    kvond het wel leuke game, ook na het uitspelen van de demo die free play om je eigen gastje te maken, MISSCHIEN ooit om te kopen als die afgeprijs is voor een redelijke prijs
     
  19. yaco1969

    yaco1969 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn zoontje van 3 speelt dit spel op de pc. Hij is er echt handig in en speelt level na level uit. Voor het vliegen en racen heeft hij wel wat hulp nodig maar dat zijn maar een paar levels uit de vele vele levels die je kunt spelen.
    Het spel op zich is echt harstikke leuk gemaakt, veel humor , vette actie, zeker voor jonge kids. Hij kan jammer genoeg nog niet (of gelukkig) met de controller van de 360 overweg en dan moet ik verplicht spelen zodat hij de opdrachten kan geven.
    Al met al, ik haal hem wel als hij is afgeprijsd want ik heb een iets ander verlanglijstje. het spel is overigens wel heel leuk om te spelen!!
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste:
    Wat leuk dat er eens een demo is waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt!
    - Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb, als je een x-aantal punten in de demo haalt, unlock je al meteen characters voor de hele game! -

    Ten tweede:
    Ik liep eerst een beetje doelloos rond met het idee, waar ben ik mee bezig? Maar op een gegeven moment ontdekte ik al die kleine interactieve bouwpakketjes in het level en ik moet zeggen het is echt wel erg leuk om te doen! Voor de 60 euro ga ik overigens niet, dat is het me net niet waard. (Zelfs niet als Star Wars fan).

    Voor de rest gewoon een goede demo en ik neem dus aan, een goed spel!
     

Deel Deze Pagina