[Demo] Sonic The Hedgehog

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maver21, 27 sep 2006.

  1. yaco1969

    yaco1969 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel heftig om te lezen. Zoveel tijd aan ontwikkeling en dan een game afleveren waarvan iedereen nu al unaniem blijkt te zijn in zijn oordeel. Ik heb hem vanmorgen gedownload voor vertrek naar mijn werk dus ik kijk vanavond wel. het is idd goed dat je demo's kunt downloaden van ik heb toch wel een aantal spellen gespeeld waar ik geen reet aan vond.
    Sonic was destijds op de sega machine echt een toppertje.
    Ik was zo enthousiast dat ik hem gelijk voor de ds heb gekocht maar die vind ik ook niet zo leuk.
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt? Zonde allemaal zeg...
     
  3. basovich

    basovich Guest

    wat een frustrerend spel man!!
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Vers gedownload, vers gespeeld, vers verwijderd!

    Nee ik vond de screenshots al weinig belovend, maar nu de besturing ook EXTREEM te wensen overlaat haak helemaal af. De camera is bizar slecht, naja laat ik er maar gewoon kort over zijn, dat ik het helemaal niks vind!
     
  5. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom jullie allemaal zo negatief zijn. Het is gewoon een leuke platformgame. De besturing is hetzelfde als in Sonic Adventure 1 en 2 en als je het eenmaal door hebt helemaal niet zo crappy.
     
  6. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Sonic op de Mega Drive en Sega CD waren briljant. Geweldige games, zelfs nu nog erg goed speelbaar.

    Sonic Adventure 1 leek eerst vet (die graphics en geluid) maar de gigantische hoeveelheid bugs, en redelijk slechte bediening werden pas echt duidelijk in retrospect. Overd e opvolgers maar te zwijgen

    Nu las ik previews van deze en game en dacht, yes eindelijk een goede sonic game. Maar inplaats daarvan krijgen we een Sonic Adventure met hogere resolutie. Ik speelde de demo, ging 4 of 5 keer dood door rare camera's of niet werken dubbelsprongen (soms had ik echt even gene idee waardoor ik viel). Sonic is in mijn optiek dood, en Sonic team mag stoppen met het maken van boutgames.

    Wat mij ergert is dat dit Sonic team is, en dat ze gewoon steeds game svolproppen met dezelfde stomme fouten,. In plaats van te lusiteren, na te dneken, poepen ze steeds dezelfde boutgame uit. Ze moeten Sonic opnieuw uitvinden ipv steeds herkauwen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2006
  7. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    ja idd ik vond de demo ook echt veel beter als verw8 alles werkt gewoon goed en alles ziet er goed uit (y) goede game dit hoor =)
     
  8. .cHaosZ!

    .cHaosZ! Master Chief

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind er ook niet veel speciaals aan
    De besturing van Sonic is te gevoelig soms
    En de besturing voor de camera is juist niet gevoelig
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem net even gespeeld, en vind hem erg leuk. :)

    Vorige week heb ik Sonic Adventure op de Dreamcast weer eens uit de kast getrokken, en bij de demo van vandaag krijg ik hetzelfde gevoel als destijds op de Dreamcast. :cool:

    Deze ga ik zeker halen in november :b:
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem niet geweldig, ik vond Sonic altijd wel gaaf, maar dan niet in 3D.

    Ik vind de camera ook al niet geweldig. Of je kan hem helemaal besturen, of helemaal niet (als in LEGO Star Wars). Dit zit er tussen in, en dan gaat die camera kutten.
     
  11. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    Ik vind deze game echt erg goed maar ik ga hem denk ik niet halen.. ooit in de budget bak miss. =)
     
  12. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt waardeloos. No way in hell dat deze in huis komt.
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Grafisch vind ik het nog wel okay, maar de besturing is gewoon slecht. Echt gevoelig en die camera werkt ook niet bepaald mee. En wat heeft Sonic weinig moves!? Beetje op A rammen en that's it. Vergeleken met dit, is Sonic Heroes een toppertje.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als sonic fan, de camera moet wat grotere afstand =/ het voelt wat vaag aan maar speelt wel lekker alleen is de demo zo kort had hem binne 3 min de eerste keer gehaald :mad:

    Moeilijkheid is ook zeer laag wordt je geraakt raak je 5-10 ringutjes kwijt zwak... ik wil old skool...
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  15. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, ik moet zeggen dat ik de verschillende reacties erg raar vind...

    Ik had niet verwacht dat dit een "you love it or you hate game" zou zijn... Normaal is het namelijk dat alles goed werkt alleen vind je de gameplay niks, maar nu vind ik dat de game (in ieder geval de demo) aan alle kanten rammelt... Ik had een stuk minder positieve reacties verwacht, meestal kan dat wel aardig inschatten...
     
  16. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben helaas ook erg negatief over wat ik gespeeld heb... De besturing rammelt gewoon aan alle kanten en je hebt idd erg weinig moves. Ik dacht dat je met X aanviel, maar gewoon op A rammen gaat veel beter... Tjah, deze game komt het huis niet in.
     
  17. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik heb hem nog eens gespeeld, hij is wel mooi en snel, maar de controls. Op zich is rennen en sprinegn wle goed. Maar dat je twee kere moet springen om een touw te pakken, maar als ejd an twee keer sprngen drukt in de lucht en er gebeurt niets, das kut.
     
  18. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige of is die camera echt heel erg verrot... Ik donder bijna om de minuut van een platform af. En de sjaak die de touwen heeft uitgevonden moeten ze ook verbannen, wat is dat irritant zeg. Ik keek nog wel zo uit naar de game, zie ava... :'-(
     
  19. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Jammer ik had me verheugd om dit spel, maar de besturing is niet te doen. Ik sla deze over, maar gelukkig komt er genoeg anders uit komende 2 maanden.
     
  20. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    't Is al gezegd maar de camera is echt bagger. Het draaien ervan gaat veelste sloom, echt een anti-sonic camera dus.
    Besturing verder is wel ok afgezien van het camera werk. Speelde net de demo uit en had nog een rank A score ook. Maar ben wel vaak de afgrond ingedonderd omdat ik amper kon zien waar ik was, wat weer kwam omdat de camera zo heerlijk meewerkte.
     

Deel Deze Pagina