Saints Row helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 1 sep 2006.

  1. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0

    Op je 1e vraag kan ik geen antwoord geven omdat ik nooit met me homies knok, ik roep gewoon iemand van de straat om mij te helpen of doe het alleen.

    Antwoord op vraag 2
    Je moet 1 van de hitman mannetjes in je hud zetten, dan zie je op je mini map ( gewoon links onderin ) dat tekentje van hitman staan. je gaat naar dat pictogrammetje toe en maakt hem af met het wapen dat bij zijn naam staat. bv juan moet je met een tombstone killen. kill je hem met een ander wapen dan zal hij later wel weer ergens anders te vinden zijn maar je krijgt hem dan niet van je hitlist af.
     
  2. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    na een dag ofzo kan je je homie weer opbellen
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik heb een probleem met de missies "dinners cancelled"
    ik krijg dat vliegtuig niet kapot!
    graag hulp
     
  4. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    paar pagina's terug staat deze meerdere malen uitgelegd
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    WAH! 8)
    Ik werd gek bij deze missie. Heb hem serieus 29 keer gespeeld ofso, voordat ik hem eindelijk haalde!
    Dan was het weer door eigen skilss (dus gewoon K*t schieten) en dan speelde ik weer top, maar reedt mijn maat ons kapot tegen de muur!
    Echt waar! Gewoon TE frusterend.

    Maar het was het allemaal waard, als je ziet wat je allemaal krijgt na die missie:+ !
    In elk geval veel spelen, en op een gegeven moment weet je uit je KOP waar elk poppetje zit.
    Aan het einde volgens mij ook maar 3 keer geraakt :cool:.

    Let op die onplofbare tonnetjes! Ze staan allemaal langs die Rocket Mannetjes!
     
  6. Sincerinho

    Sincerinho Shibby

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze missie vond ik denk ik wel de meest frustrerende. Moeilijk wil ik niet zeggen want als je eenmaal weet wat je moet doen is het een eitje.

    De gast rijd als een idioot die voor het eerst achter het stuur zit. Die tonnetjes naast dei RPG mannen zijn echt zo belangrijk dan kan je ze simpel uitschakelen. En wat dat vliegtuig betreft een paar RPG's zijn voldoende en die krijg je tijdens deze missie
     
  7. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar korten vragen:

    Er staat steeds na het doen van een gang missie of een stronghold dat ik ... geld verdien, ik kan nu tot 6000 nogwat krijgen, maar steeds als ik naar mijn crib ga zit er maar 4000 maximaal in, hoe kom ik aan de rest van het geld?

    Ik heb nu 25000 geleend en die gasten komen steeds achter mij aan, schiet ik ze dood, hoe lang gaat dat door. Hoe kun je ook de acchievement, secret van leen 200 000 krijgen als je steeds of het geld terug kan doen , of ze achter je aan krijgt.

    Meer vragen volgen.

    alvast bedankt,
    greetz wooly
     
  8. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan meer in je kluizen krijgen door de gangs over te nemen zodat je extra "cribs" krijgt. Hoe meer cribs, hoe meer geld je in je kluis kan ontvangen. En heb je geen tijd/zin om de andere bendes over te nemen moet je je kluis gewoon regelmatig legen.

    De Achievement is zeer makkelijk te halen omdat je het geleende geld kan terug brengen en dan gewoon weer opnieuw kan lenen. Deze bedragen worden steeds bij elkaar opgeteld tot je aan de 200.000 zit (en de Achievement krijgt). En die gasten die achter je aan zitten blijven gewoon komen totdat je het geld hebt terug betaald. Ik vond het zelf wel fijn omdat je dan
    een andere Achievement kan halen, namelijk 50 helicopters neerhalen. Als je lang genoeg wacht komen die gasten telkens met een helicopter.
     
  9. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik kreeg steeds een helicopter achter me aan, en schoot ze steeds met rocket neer. Ik heb nu ook zoals je zei die acchievement, maar het kan zijn dat ik het fout heb, maar volgens mij moet je die gasten achter je aan krijgen, daarna het geld terug brengen en dan kun je meer geld meenemen, ik heb nu namelijk 50 000 geleend.

    greetz wooly
     
  10. Mythe gard

    Mythe gard Guest

    Gisteren Uren rondgelopen voor die hank ofzo...dat is juist het enigiste poppetje die ik moet afmaken in mijn hitman list

    Het is diegene waarbij je hem moet vermoorden met een molokotof cocktail :)

    Iemand weet waar ie juist zit?want men hud naait me echt wel.
     
  11. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt op zich niet uit hoeveel je kan lenen, de totalen worden bij elkaar opgeteld. Dus, als je telkens 5.000 mag lenen dan breng je het 40x terug, kan je 20.000 lenen dan maar 10x. Je kan wanneer je het geld hebt geleend gewoon meteen terugbetalen namelijk dus je hebt die Achievement zo te pakken.
     
  12. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu price doodmaken, ik ga achter hem aan, het schieten van die auto's is een eitje, maar m'n auto gaat steeds kapot door die kut WRS. Wat is een goede auto met snelheid en een sterke auto?
     
  13. Mythe gard

    Mythe gard Guest

    Probeer eens de titan.Moet geen snelle bak zijn..

    Ik heb het gedaan met de bulldog waar jou homies ook mee ziet rijden.

    Zie ook dat je de vracht of vrachtwagen niet raakt...zo komt er ook al snel rook uit je auto.

    Als je demolution uitspeeld krijg je die rambak probeer daar eens mee.

    Heb nog niet gebrobeerd met een fbl kar die zwarte waar ze blokades mee zetten

    Dit is naar het schijnt stevige bak.

    su6
     
  14. Mythe gard

    Mythe gard Guest

    Ochja als iemand die HANK heeft gevonden... Want owee wat zoek ik al uren achter die gast

    Ze zeggen musem discrit, 1h rondegelopen zonder resultaat

    Je moet hem met een moloko afmaken.
     
  15. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Danke!
     
  16. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij rijd in zo'n geel busje die je wel vaker tegenkomt. Als je hem eenmaal ziet is het makkelijk om hem af te maken. Succes ;)
     
  17. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    delivery truck
     
  18. Mythe gard

    Mythe gard Guest


    Aaaah hij rijd nog ook wel !!!

    Aangezien ik uren maar zonder liegen 3h heb zitten rondlopen...zonder maar ook 1 auto gecontroleerd te hebben.

    Ben ik flink dom geweest:)
     
  19. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nou al een tijd op zoek naar een bandana die die rollerz en carnales dragen (op de 2pac manier, dus gevouwen en niet zoals je die bij sloppy seconds of was het on the rag clothing kunt kopen).. weet iemand waar ik die kan vinden of hoe ik die kan verdienen?
    en ik zoek die bruine schoenen waar die bruine gast die de missies van de carnales onder zijn hoede heeft gekregen door julius.. anyone?:confused:
     
  20. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Na echt tig keer geprobeerd heb ik op een gegeven moment meteen nadat ik de snelweg opga een vrachtwagen gejat. Die zijn een stuk steviger, worden minder snel van de weg afgebeukt en gaan iets minder snel, dus is het makelijker de vrachtwagen van Price bij te houden.

    Dus, jat een vrachtwagen en ga scheuren. :cool:
     

Deel Deze Pagina