je kan hem gewoon een pm sturen of hier posten ... Ik was er maandag ook en vond het ook erg druk, maar goed ik keek er op een andere manier naar. De organisatie was verder erg goed geregeld. Je moet ook weten dat sommige verkopers niet de ins en outs weten van de 360
ik was er ook maar vond het nogal een kippenhok........sjesus wat een gekakkel....... vond de organisatie erg goed en heb genoten van het geheel.......vooral het kunnen proberen van Splinter Cell was erg leuk.......... hoop volgend jaar een soort gelijk evenement mee te maken.......
Had jij een roze overhemd aan en liep je met een gele tas rond? If so, dan denk ik dat ik je gezien heb..
Een rode overhemd ... maar inderdaad met een gele tas .. daar zat mijn samsung q1 in. Ik heb een aantal foto's gemaakt dus die zal ik hier ook even posten
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat je je xbox 360 binnen hebt na betaling. Via deze actie. Vorige week vrijdag betaald nog niks gehoord of het is ontvangen of waneer het wordt verzonden.
2 vraagjes: 1. Hoelang duurt het evenement ongeveer? 2. Zijn er nog meer mensen die maandag 2 oktober om 18.30 in Eindhoven opstappen?
hey atmaxar...stap je 3 oktober op ?? dan zie ik je dan....( intertoys tegelen) zijn er nog meer mense die in venlo opstappe ?
ik stap op die zelfde dag mischien dat ik je tegen kom. weet je trouwens ook mischien iemand die niet kan en dat ik je kaartje kan over nemen ?
Ligt er ook maar net aan hoelaat je aankomt hoelaat het afgelopen is denk ik ik schat dat het vanuit Eindhoven zo'n 2 a 2.5 uur rijden is naar Kampen, dus dan zou je daar maar 2 uurtjes hebben ongeveer?
nee...het is zo verdeeld dat het voor iedereen niet tever is... de feeste zijn in 4 verschillende plekke verdeeld... MrX....ben jij er aankomende dinsdag op mission 360 ??