1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    ik hoop niet dat het als Kingdom Under fire word.. maar zoals Battle for middle earth. (dat word het ook)
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd:).
    Ik moet wel zeggen, dat die trailer supervette CGI kwaliteit is!_O_
    Was halo 3 zo maar ingame, dat zou over de top zijn:9 . Maarja, zo mooi is onmogelijk. Maar ik zou er niets mee inzitten moest de halo film in CGI gemaakt worden. Dat gaat wel niet zijn, maar nadat ik deze trailer zag, had ik zo'n goed gevoel, zo'n gevoel als toen ik naar de final fantasy film keek:)(die van 7).
     
  3. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet. Ik vind Halo geweldig (té zacht uitgedrukt, trouwens) vanwege FPS. Ik zou het nu niet weten maar ik heb een vermoeden dat RTS ook bij WoW is? Zoja dan heb ik zo mijn twijfels.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Check de categorie themes is 8) bij Bringing it Home

    Warcraft is een RTS, niet World of Warcraft
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het is van de makers van Age Of Empires dus ja het wordt een pure RTS ala command and conquer en Lord of The Rings
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    RTS = Real Time Strategy, dat houdt in dat je vanaf de lucht kijkt naar je troepen op de grond. Meestal moet je bassisen bouwen om legers te creeëren en dan moet je de tegenstander aanvallen en jezelf verdedigen door je legers en verschillende units opdrachten te geven. De naam zegt het al, je moet natuurlijk een goede strategie bedenken. Jij bent zeg maar de commandant over een oorlog, terwijl je in een FPS zelf vecht.
    Dat is dus Warcraft deel 1 t/m 3, Command and Conquer en Age of Empires bijv. World of Wacraft is een rpg, een compleet ander genre.
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Of heden ten dagen wat dichter bij huis Lord of the Rings Battle for Middle Earth II.
    Ik vind dat BfME heeft laten zien dat een RTS kan op een console. Met dat in het achterhoofd heb ik ook zeker goede hoop voor Halo Wars. Wat mij betreft is het Halo universum een uitstekende setting voor een RTS, hopelijk kunnen we ook iets ala Starcraft verwachten. Hm. Mensen=Terran, Covenant=Protoss, Flood=Zerg................. Ok beetje wishfull thinking misschien. Ben in ieder geval erg benieuwd naar dit spel
     
  8. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    je vond halo tog niks?
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat zou wel gauw zijn jah! :)
    Dat er inderdaad ook daadwerkelijk verschillende rassen zijn. Zoals net als bij LOTR.
    Dus niet alleen mensen en Covenant, maar ook inderdaad onder andere The Flood. :thumbs:

    Ik denk dat dit best wel kan gaan werken...
     
  10. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Nou de AR was het standaard wapen van de UNSC in halo 1. Dat betekend niet dat het wapen niet bestond. Zoals de politie standaard de Walter P5 gebruikt betekend niet dat de ME het zelfde gebruikt. Pas in halo 2 is de Br een standaard wapen geworden
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    een Q&A over Wars (van xboxyde)
     
  12. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je de theme en de pics zien van het spel? Wie heeft 'm al?
     
  13. x gamer

    x gamer Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    trailer is wel heel erg vet
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    The Flood kan er niet inzitten, want dit spel speelt zich af vóór Halo 1 en toen zat the Flood nog netjes opgesloten in Halo en toen was Halo nog niet eens ontdekt.
    Maar Age of Empires kennende, denk ik wel dat je Covenant kan spelen. Al dan niet in een skirmish of multiplayermode.
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik uit de boeken gelezen heb is de UNSC op het land zwaar in de minderheid tegenover de Covenant. Deze groep viel namelijk altijd vanuit de ruimte aan en begon (bijna) nooit een grondslag. Ben benieuwd of er dus ook space combat in komt, toch wel een groot deel van het verhaal zoals verteld in het boek.
     
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
  17. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Danke voor de uitleg.
    Ik vind ik RTS wat minder dan dan FPS. Ik heb een tijdje Age of Empires gespeeld maar ik wil het eerder door de ogen van de personage kijken vandaar dat ik Warcraft niet echt super vind. Maar goed, Halo heeft mij allang overtuigd dus het zal voor mij dan wel meevallen.:)
     
  18. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette poep! ZIN!
     
  19. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    "Exitus acta probat - Het doel heiligt de middelen"

    Ik ben trouwens zeer benieuwd naar deze game. Ik had al langer de hoop dat Ensemble Studios zich op een RTS voor de Xbox(360) zou storten. Ik had het eerlijk gezegd al eerder verwacht. Zowel Bungie als ES zitten immers al een tijdje onder de koepel van MGS. En Halo was in oorsprong, zoals al eerder vermeld, een RTS.
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Na 5 jaar Latijn heb ik wel geleerd dat "vrij vertalen" wel geoorloofd is om er een normale zin van te maken. :cool: Jouw vertaling klinkt heel logisch.
    Misschien hadden we dit wel aan kunnen zien komen ja, een RTS van ES. Door de naam Halo zijn er natuurlijk veel mensen geïnteresseerd. Ik kan me geen andere console RTS met deze aandacht van de pers herrinneren?
     

Deel Deze Pagina