Splinter Cell wel of niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door RiFF, 12 dec 2002.

1. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een wereldspel, zeer sfeervol.. Je gaat er echt helemaal in op en kan bijna niet stoppen met spelen, dat is het teken van een goed spel..

Dat je er weinig meer aan hebt als je het uitgespeeld hebt klopt, dat is helaas met alle singleplayer spellen zo.. Max Payne heeft dat b.v. ook.. SC biedt alleen wel de mogelijkheid om in maart via XBL nieuwe missies te downloaden, dat is dus een leuke extra feature wat de levensduur weer rekt..

Ik zou hem gewoon kopen, het is een game die niet in je Xbox collectie mag ontbreken imho..

2. tyrone

tyrone BattleChaserOriginal

Leuk Bevonden:
    0
    VOor mij is het de ultime game, maar als je niet van stealth games houd en liever als een retard een beetje rond rent met een assaultrifle moet je t niet kopen. maar het is echt zonde alsje het mist want hij doet gewoon.8)

3. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb SC nou ook al een tijdje en ik vind het echt geen flikker aan. Het is al het 4e van de 5 spellen die ik heb dat een miskoop is. Ik vraag me echt af of ik wel een XBOX had moeten kopen. Maar één ding weet ik wel zeker, ik koop alleen nog maar schietspellen waar je wel wat meer als 30 kogels per level krijgt!=(

4. tyrone

Leuk Bevonden:
    0
    zwaare bullshit:mad:
    als je meer dan 30 kogels wou had je gewoon bij halo moeten houden.
    sc is een stealth game, je moet ook niet verw88 dat je een heel arsenaal meekrijgt als je inmoet breken bij een ambasade ofzo=( =( =(

5. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou echt een loze opmerking!
    Als je een stealth game koopt kun je niet verwachten dat je met rocket launchers de hele boel kort en klein kan maaien]:- ]:-
    En welke spellen hebbie dan?

ik vind splintercell een goed spel maar ik vraag me af of het een lange speelduur houdt, naar mijn mening is ie echt te kort.

Laatst bewerkt: 12 dec 2002
  6. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk toch dat ik t ga kopen :)

7. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    tuurlijk moet je em kopen. dat is iets dat je eigenlijk niet eens van andere mensen af moet laten hangen. je had eigenlijk voor een winkel de n8 voor de release al moeten liggen. imho :)

maar jah. elk spel heeft wel wat minnetjes.

en ik wil ook niet als een retard met een assault rifle rondrennen, maar de mogelijkheid moet er wel zijn, als et claimt zo interactief te zijn!

en k vind et niet raar dat er maar 30 kogels inzitten + minus per level. en das trouwens alleen in het begin zo. daarna krijg je die 2000 experimentele rifle. en daar krijg je ook nog eens 60 kogels voor.
    maar om dit spel als miskoop te zien, dan ben je echt raar. t spel is goed. op een paar dingen na.

8. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Je moet ook alleen de mensen doodschieten als het echt niet anders kan! Mijn kogels zijn pas een keer op geweest maar vlak daarna pakte ik weer ergens nieuwe, en dat die kogels opwaren was mijn eigenschuld:D

9. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou echt een loze opmerking!
    Als je een stealth game koopt kun je niet verwachten dat je met rocket launchers de hele boel kort en klein kan maaien
    En welke spellen hebbie dan?

Ik heb halo doa3 f1-2002 splintercell en munch's oddysee

10. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    welke opmerking? gerbruik je quote knopje ff. en ik heb et ook niet over rocket launchers. maar over die ak's die overal liggen, maar schijnbaar aan de vloer vastgenageld zitten.

11. tyrone

Leuk Bevonden:
    0
    denk je niet dat ze je een beetje horen als je met een ak74 een beetje de boel kapot gaat knallen :confused:

12. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Oooh doe je dat zo...

Nee, ik reageerde op iemand maar kwist niet echt hoe je zijn bericht groen kreeg.

13. masterape

masterape Guest

Kopen deze handel is echt verslavend maar probeer die moves niet na te doen ik kan het nu een jaar niet spelen wegens die splitsprong8)

14. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    hep er een woord voor: hij is kei leuk, moet je numeteen kopen, ja nu niet als de winkels open zijn

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    hep er een woord voor: hij is kei leuk, moet je numeteen kopen, ja nu niet als de winkels open zijn

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    hoezo kan je hem nu een jaar niet spelen:confused:

17. E=MC2

E=MC2 star chaser

Leuk Bevonden:
    0
    ECHT wel

ik speel splinter cell nu al een tijdje en word steeds gaver het is niet domweg rond rennen en schieten maar komt meer op precisie aan maar ren je liever rond koop dan halo}:]

Deel Deze Pagina