1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Just cause

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 28 jul 2006.

  1. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    is het dat je voor een bepaald tijd een story line moet af hebben want de demo doet het maar 1 uur en dan sluit ie af
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    1 uur? Dan heb ik die missie al meerdere keren gehaalt! Ik vind hem super! Kheb alleen net enchanted arms gehaalt dus wacht nu op een tweede handse? Iemand? :p Maar ik heb menige uren met die demo gedaan xD gewoon demo opnieuw spelen en nieuwe dingen ontdekken, En elke keer op het einde wil ik weten wat er gebeurt :'-( Maar dat wil niet :'-( Naja ik wil hem best wel graag! Kheb alleen niet meer dan 20 euries nu :p Maar de game lijkt mij vetter dan Saint row \o/ Mijn mening! Dus niet meteen afkraken a.u.b. :)
     
  3. dannyff

    dannyff Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik de demo speel word ik alleen maar afgeknald door polities en jeepjes met machineguns achterop.. en af en toe een helikopter.. leuk als je een beetje het eiland(je) wilt verkennen |:-
     
  4. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    dat gedeelte van het eiland in de demo heeft luchtafweer, in het spel moet je dus eerst die militairen kampen veroveren.
    Dit is op een paar plekjes op het huge eiland.
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat had ik ook, volgens mij is het de bedoeling bij die opdracht dat je die mannetjes killt en een of andere auto brengt naar een bepaalde plaats voor de dat de zon onder gaat dacht ik
     
  6. dannyff

    dannyff Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moest die auto naar die berg brengen, en dan stond er een pad aangegeven naar boven op die berg maar daar was helemaal geen pad :confused:
     
  7. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet ook op de brug zijn boven je :D, dus oprijden naar boven om bij die brug te komen.
     
  8. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb het complete spel, maar is toch niet mijn ding ga hem morgen denk ik omruilen. Waarom? Ik vind saints row dan toch beter, de besturing komt beetje stijfjes aan soms en de auto aim is veels te goed.
    nahja te goed bon halen en dan wachten op fifa 07??
     
  9. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem en hij is vet!!! Heb je oit zo'n grote speelwereld gezien met zoveel vrijheid en details?? Alleen word het landschap op den duur wel eenrtonig al merk ik daar niet veel van omdat je de ene keer weer een ruine vind en de andere keer een soort van Alcatraz! Nee deze game iis heel vet!

    Zeker ook die missies waarbij je gebieden moet overnemen! Heel tof bedacht en leuk om te doen! Zo heb ik nu een giga eiland voor mezelf hellemaal veilig gesteld.
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    edit// heb de achievment al gekregen, nadat ik missie 16 haalde, unlockte de achievment zich, dus heb ik m toch nog wel.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2006
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind hem nog toe wel tof dit spel. Het is geen meesterwerk met wat slechte afwerking, maar de fun factor is wel mega hoog!
     
  12. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    edit// zie mijn vorige post
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2006
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    edit// t blijft raar, ineens alle collect missies gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2006
  14. dannyff

    dannyff Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    aaaaah oke.. volgende keer iets beter om me heen kijken dus :9
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    mmh.. ik vind t wel een leuke game, mr ik vind nu de missies en side missions een beetje op tzelfde neervallen, vermoord die, vernietig dat, steel dat, steel die auto, denk dat ik de game ga MISSCHIEN nog ga verkopen
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2006
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Echt vreemde bugs heb je zeg, ik heb nog niets van dien aard gehad> ik ben wel een keer vast komen te zitten in de omgeving though...
     
  17. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik weet t, maar ach, ik vind de game nu een beetje op t zelfde neer komen, MISSCHIEN dat ik m ga verkopen
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    wat wordt er trouwens bedoeld met van die '' take over '' missions??? die kan ik nergens vinden... waar kan ik zo een '' take over '' missions starten??? weet iemand dat?? want daar zijn achievs namelijk voor, 15 takeover missions completed, 30, 45 etc etc.. maar waar kan ik ze beginnen?
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Bij de paarse estates, bij het groene ! kun je die starten. Net zoals bij gebieden overnemen dus.

    Ik heb ook een vraag, na het uitspelen van het spel heb ik nog steeds de 3 stunt achievements niet. Wanneer telt iets als een land/air/water vehicle stunt?
     
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    land - als je vanuit de lucht met je parachute op een auto springt
    air - als je vanuit de lucht, naar een vliegtuig of helikopter springt
    water - als je vanuit de lucht, op een boot springt

    volgens mij hoor, tenminste, zou ga ik het morgen ff checken, denk wel dat het zo moet...

    dus ok, takeover missions kan ik starten bij de groene uitroep tekens?? mr dan neem je toch gebieden over inderdaad... maar daar heb ik zeker meer dan 15 gedaan?? wat bedoel je dan precies met '''paarse estates '' ? want dat snap ik echt niet..

    en is het trouwens ook ergens te zien hoeveel take over missions je hebt gedaan??
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006

Deel Deze Pagina