Tis weer tijd voor een nieuw spelletje! SSX Tricky of Amped?? SSX Tricky op de playstation vonk vet, is Amped beter? Nog meer snowboard games??
Je hebt ook nog TransWorld SnowBoarding. Maar Amped/TWSB zijn hele andere snowboard games dan SSX Tricky. Amped en TWSB zijn meer realistisch, SSX Tricky is wat meer fun snowboarden.
Nu ga ik twijfelen tussen Tricky en Transworld...welke moet het worden!! Ik wil alles van tricky (incl combo's) maar het liefst meer
met ssx tricky ben je wel een hele tijd zoet.... het is ook 1 van de spellen die nog regelmatig speel. Ik heb bijna alle poppetjes op volledig geupgraded....maar sommige tricks kan ik nog steeds niet waardoor ik veel outfits nog niet heb
ik kan de laatste opdr8 niet halen van Show Off (punten halen) gelukkig heb ikk wel alle outfits ik vind het multiplayergeldeelte van SSX ook heel erg leuk. Het leukste vind ik het meppen; als je iemand mept is le balk vol en kun je een ubertrick doen. GELOOF ME MAAR, DIE TRICKS ZIJN VET!
Ik ga aanstaande donderdag een xbox kopen (massive entertainment pack)..en ik wil graag een snowboard game. Ik wil graag een realistische game zoals amped of transworld maar welke raden jullie aan en waarom? en Amped is een stuk goedkoper ..dus wat raden jullie aan?
ik heb transworld nog nooit gespeeld... maar ik houd niet van TE makkelijke gamezz.. ik zou dus kiezen voor Amped, maar weet je zeker dat je geen SSX wilt
Ik heb ook getwijfeld tussen SSX Tricky en Amped (Transworld was toen nog niet uit), maar ik ben toch voor SSX gegaan. Die leek me toch wat leuker en minder saai worden. Ik heb er trouwens geen spijt van.
Tis SSX geworden, gewoon een vet spel net als op de Playstation! (nee ik heb geen playstation ). Ennuh heb er ook gelijk Dead or Alive bij gedaan =O nice chix
heb amped nu nog steeds en ssx heb ik gehad, wat een baggerspel in vergelijking met amped. amped is meesterlijk
Ik heb Amped, en dat vind ik zeker een vet spel. Twijfelde eerst over SSX, maar ik hou meer van realistische spellen, omdat die doorgaans langer meegaan. Ik ken Transworld zelf nog niet ( ja, qua naam natuurlijk wel, maar heb hem nog niet gechecked), maar hij schijnt makkelijker te zijn, dus ik heb geen spijt dat ik Amped heb.