Ik heb geen breedband internet-verbinding. Ik kan dus in maart 2003 geen X-box Live aanschaffen. Is mechassault m'n geld dan toch waard? Met andere woorden: Is mechassault ook zonder X-box Live een tof spel. Gamequest magazine zegt dat het spel ook in singleplayer heel tof is en dat je er lang over doet om Mechassault uit te spelen. Is dat zo? Amerikanen met Xbox live zeggen bijna allemaal dat internet multiplayer een must is bij Mechassault. Is dat zo? Hoe is de splitscreen. Blijft het leuk om met z'n 2-en in een level tegen elkaar te spelen of gaat dit snel vervelen? Please, advies!!!!
Quote "Idd niet te vergelijken, hoewel ik Gun Metal nog steeds 2ehands wil kopen voor 30€." Unquote Zoek dan eens de reviews van Battle Engine Aquila. De letterlijke tekst uit een van de reviews was " dit is wat Gunmetal was bedoeld te zijn" (of zoiets). Ze bedoelden dus dat dit spel veel beter was dan Gunmetal. Ik wilde Gunmetal ook tweedehands maar ik wacht nu op BEA en die koop ik nieuw. Conqubite
Ja, kweet maar de cijfers vallen een beetje tegen...je ziet het ding wat je bestuurt ook niet, vink ook wel ruk. Ga hem wel proberen, dat wel. Vriend van me is al helemaal geil van dat spel, probeer hem wel eerst even uit.
het blijft een mooie game, ook singleplayer, maar ik denk toch ook dat MechAssault op Live! een must is :{
Ik heb 'm vandaag ook maar weer gekocht als je op die mensen moet wachten die willen ruilen........... Maar ff gauw ee nvraag kun je met 1 xbox maar max. met 2 spelers spelen? Verder is dit een zeer vet gaaf spel, het gebulder van de Ammo die dondert door m'n kamer heen heerlijk gewoon...
Volgens mij kun je maximaal met 2 spelers op een xbox. Omdat je mech nogal een groot gedeelte van je beeld in beslag neemt is zou het beetje lastig worden met zn vieren op een tv (denk ik).
Ik heb 'm uiteindelijk ook maar besteld Mede door 't lezen van deze thread... dus jullie zijn gewaarschuwd, als ie niet goed is
Hij is heel relax!! Super mooie GFX en sound. De enige nadelen zijn de multiplayer mode kan maar met 2-en, niet veel verschillende maps!! Maar met downlaods van XBL en XBL Live zelf spelen is dit ubergaaf!!
weet iemand ook hoeveel levels het spel heeft?? en of er nog extra mechs zijn omdat altijd als ik grinder speel dan komt er een mech die op de thor lijkt alleen super zware raketten heeft en een roze kracht veld of zo iets
Het spel heeft 20 levels. Die mech met die zware raketten is Ragnarok, die krijg je wanneer je het spel uitspeeld.
En hoe lang duurt het ongeveer tegen dat je het uit hebt? Kan je de speelduur bv vergelijken met die van Halo?
hijs even groot als Halo als je ff denkt *dat je Halo op Easy Modes hebt uitgespeeld voor de eerste keer zo groot is ie ong.
Ik weet gelukkig niet hoe lang dat duurt. Halo...easymode, beetje gamer begint toch op normal. Maarreh..Mechassault. Volgens mij ben ik er wel bijna en kan zeggen dat de sp erg koel is maar niet onwijs lang duurt. Het zijn velden en 'veldjes' met een paar opdrachten, meestal knal je er vrij snel doorheen, soms is de opdracht wat pittiger en moet je het een paar x over doen. Dat komt niet zo gek vaak voor btw. De sp is wel erg tof, superspel. *Bedenkt zich ineens dat ie welles geco-opt heeft op easy in Halo....woeps.