Xbox 1 op PC monitor

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Raafie, 3 okt 2006.

1. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Hey,

kan ik mijn xbox 1 aansluiten op een pc monitor doormiddel van een 'female scart --> vga' kabeltje? Dus dan stop ik de Scart kabel van de xbox die normaal de tv ingaat in die female scart aansluiting van de 'female scart --> vga' kabel, en die vga in mijn scherm..

**AANGEPAST** Anders snappen jullie het niet :):

Laatst bewerkt: 3 okt 2006
  2. Mr. Vriecetti

Mr. Vriecetti New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien komt het omdat we in de buurt van amsterdam wat anders praten dan in maastricht.
    Maar ik begrijp der geen zak van?

3. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Heh???
    @ Mr Vriecetti, ik snap er de ballen ook van :confused:

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Volgens mij moet het lukken als je inderdaad zulke dingen hebt die je scart omgooit naar vga, idd dus van Female naar Male Vga.. Verder geen idee of die dingen op de markt zijn.

5. Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    @Striker NL en Mr. Vriecetti : Jullie zijn dus dom als je dit niet kan lezen :+ :9

@Sostic : Ja die dingen zijn op de markt

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dan moet hij het gewoon doen :)

7. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Tja wat is de beeld kwalietijt van zoiets ?
    Niet echt zinvol als je dan de zelfde beeld kwalietijt krijgt als gewoon standaard tv.

Heb het natuurlijk over de scherpte.

(Gewoon nieuwschierig)

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Volgens mij word het ook pas intressant met je 360, omdat je dan wel op hoge reso kan spelen? Maar het fijne weet ik daar niet van...

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt ook aan de resolutie van de monitor zelf. Hoe hoger de native reso van je monitor, hoe "waziger" het beeld van Xbox/PS2/GC spellen. Zie ook het gebruik van die consoles op een HDTV : omdat dezelfde reso over meer pixels verspreid moet worden krijg je dus kwaliteitsverlies.

10. Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    't leek mij wel handig want een TFT schermpje is altijd nog goedkoper dan een LCD tv.. Maar ik heb ook gene id of de beeld kwaliteit goed is.

Maar als je dus een scherm hebt met minder hoge resolutie krijg je dus beter beeld?

11. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn spellen op de xbox die hogere resoluties ondersteunen geloof ik, alleen moet je dan wel een kastje hebben die het signaal omzet ipv een dergelijk kabeltje en die zijn ook meteen wat duurder :)

12. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die hogere resoluties kan je alleen bereiken door een amerikaanse xbox te hebben, ntsc dus. Pal kan het ook maar over die manier mag hier niet over gepraat worden

13. Ik ben van plan om een LG 20'' WIDE TFT te gaan halen dat is een 20 inch pc monitor,, 5 ms, contrast 2000:1, helderheid 300 cd/m2 en DVI

zou ik met die monitor een mooier beeld krijgen op de 360 dan een normaal tv?

14. bubu

bubu Guest

Neej maar wel andersom =)
    Dus met de 360 op de monitor, en niet zoals jij het formuleerd.
    Anthans weet niet wat jij voor 360 hebt, maare..

15. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat het kwaliteit was?:lol:

maar goed, ik heb begrepen dat de europese versie van de xbox1 vga ondersteunt met een resolutie van 640x480 als je dat ding gebruikt die op de foto van v.d. akker staat(corrigeer me als ik het fout heb aub). kun je dit niet aanpassen op de xbox zelf(zonder dat je hem laat ombouwen) ipv dat je zo'n duur draadje moet kopen met zo'n kastje dr op?

16. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil niet flauw doen:

kwalietijt = kwaliteit
    standaard = standaart (tt + -t omdat je loopt)
    nieuwschierig = nieuwsgierig

Ik zou zeggen, neem 't hoofdstukje Nederlandse taal nog eens door. =(

17. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    en zoek jij eens een leven. =(

18. maar is het mooier dan een normaale tv en hoe moet ik het aansluiten want een monitor heeft geen scart aansluiting:+ btw, guru ik kom ook naar aVIP gamertak is nu nog I 2Q I ShinShu

19. Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Met vga kabeltje kannie aansluite op die monitor dan heb jij geen skart nodig.

@ maximus: jij zegt: standaard = standaart (tt + -t omdat je loopt)
    maar dat klopt voor geen ene malle moer.. Standaard is geen WW, dus altijd met een D.
    Ik standaar
    Hij standaart
    Zij standaren.....
    Right..

Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  20. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals al vermeld eerder in de draad kan het niet met een ongemodde PAL xbox, de optie voor VGA/HD is er uitgesloopt voor de EU markt, op een NTSC Xbox zit een extra menuoptie om het aan te zetten, deze zou je door illegale stappen te nemen ook kunnen unlocken op je PAL xbox!

Deel Deze Pagina