Hoe kun je het snelst 30 jaar simuleren...? want als je met 32 teams 30 jaar gaat simuleren duurt erg lang....daarna heb ik het geprobeerd met 1 team maar ik had niet het idee dat dat sneller ging....heeft iemand tip hoe het sneller kan !!! of doe ik het verkeerd dan hoor ik het ook graag !!!
Dacht al aan een sportgame ... Maar dat jij hier MADDEN uit haalt vind ik toch knap! Tenzij het straks Championship Manager blijkt te zijn. * Reportje is in elk geval al gestuurd...
hahaha sorry mensen, nu ik het terug lees is het wel heel vaag ja...... en ik heb niet eens gezopen....maar goed....het betreft hier inderdaad Madden 2007....
Hey, welkom op xbw! Omdat het hier een druk forum is, proberen wij zoveel mogelijk samen in centrale topics te houden. Het is dus beter dat je je vraag stelt in het Madden 07 topic. Mocht je ooit nog een thread willen zoeken, gebruik dan de [search]zoekfunctie[/search], die staat rechtsbovenin in beeld. Daarnaast hebben we nog een Xbox Game Help/Cheats forum, waar we een stuk minder streng zijn, omdat dat forum bedoeld is voor dit soort probleempjes. Deze thread gaat echter dicht.