Ik zoek een hele goeie 3dfx card maar vodoo is gestopt en ik heb nou een vodoo2 maar ik wil een geforce3 ofzo iets.Kunnen jullie me een beetje een goede 3dfx card aanraden?Plus prijs
Ik denk dat hij een nieuwe 3D kaart bedoeld, niet speciaal een 3Dfx kaart.. Zou niet slim zijn aangezien dat bedrijf zo dood als een pier is.. Ik zou gaan voor een GeForce4 Ti4200, kost je zo rond de €190,-- dacht ik.. Als je beperkt budget hebt kun je voor een Geforce4 MX440 gaan, die zijn zo rond de €90,--.. Met die kaarten kun je voorlopig weer vooruit, en dan over een jaar ofzo een goedkope GeForceFX kaart kopen..
Ik heb zelf een Creative GeForce 4 MX-420. Ik wilde eigenlijk een MX-440, maar die was toen ik m kocht nog iets van 50 euro duurder of zo. Nu is de 440 echt betaalbaar, voor 85 of 95 euro heb je m al, en dan heb je een hele leuke 64 mb DDR kaart met tv-out voor.
koop een radeon punt 1: is goedkoper en sneller punt 2: de 2d kwaliteit is stukken beter dan de geforce een radeon 9000 heb je al voor 109 Euro