De HDTV Thread [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Simpel.

    De rode en witte stekker van de component-kabel stop je in de ( Audio-in ) op de achterkant van de Samsung HT-Q20
    Omdat deze HCS geen digitale ingang heeft ( Optisch of Coax ) zal je met de Xbox360 niet in DD5.1 kunnen gamen.

    Je kan wel met de HCS een stereo-geluid laten omzetten naar Dolby Pro Logic II.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2006
  2. dannynima

    dannynima Guest

    en die zwarte in de (andere kant avn de kabel) tv? en dan heb je de geluid van de LCD en de 360? sorry datk zo vermoeiend ben
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Gunstig! :)
    Ben benieuwd of het wat is...

    Waar ik eigenlijk wel van uit ga, als ik dat zo op kieskeurig lees.
    Hoop wel dat alles bij mij werkt. ZOals natuurlijk mijn Xbox 360, maar ook mijn Dolby Surround set van JVC.

    @ Occisor

    Netjes gedaan :cool:
    Mocht het tegen die tijd niet lukken, dan vraag ik het je wel over mSN...
     
  4. Hallinger59

    Hallinger59 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier komt weer een vraag van een luie noob, die met zoeken niet kan vinden wat hij wil.

    Ik heb een sony hd tv, KLV-S32A10E. Ik heb een had tv component aangesloten op mijn xbox 360. Welke resolutie en instellingen zijn nu het beste te kiezen voor mij. Ik heb echt geen flauw idee en nadat ik 20 pagina's had gelezen in het forum dacht ik laat ik deze vraag maar eens stellen.

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en niet dingen zeggen als beter zoeken e.d. want dat kan ik nu eenmaal niet lol.

    Alvast bedankt. Jullie mogen met ook pm-en met antwoorden of mailen (4201629@inholland.nl)

    gr
     
  5. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg 'mijn' :+ thread al een paar delen niet meer... ben een beetje te lui om elke keer weer te abonneren. Verder volg ik de meest recente tv ontwikkelingen ook niet meer nu ik al tijden geleden mijn keuze heb gemaakt.

    Echter vroeg ik mij af of er hier al mensen zijn met een HD kabel decoder. Oftewel de Samsung DCB-H360R ik ben nu wel benieuwd of het na het WK allemaal al verbeterd is en of er al wat HD kanalen zijn te ontvangen. Ik vrees alleen dat er nog amper mensen zijn met deze decoder...

    Oh en misschien al mensen met een HD-DVD speler? :b: 8)

    Maar goed niet geschoten is altijd mis. :+

    Edit\ @ hierboven: Gewoon gaan voor 720p :)
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    damnnn ik heb het scherm nu staan hier .. en wat een beeld zeg met dat HD pfffieeeuww :p helemaal met Saint row en Battlefield .. ik heb nog nooit zo mooi beeld gezien !!
     
  7. Hallinger59

    Hallinger59 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Samsung LE** serie, welke is er nou de nieuwste? Want je hebt de LE**R, LE**S en de LE**T, maar persoonlijk vind ik de beeldkwaliteit van de LE**R beter dan die van de LE**S, en die S is ook goedkoper dan de R... Ik snappet niet meer :9
     
  9. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou zeggen de N-Serie, but I could be wrong.
     
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    volgens mij is N serie nieuwste ja, maar je moet niet kijken naar nieuwste. De klasse is belangrijker. De S is bijv nieuwer dan de R, maar de R is een klasse hoger en dus beter. En De M serie volgens mij de deluxe klasse.

    dus zo, met M als hoogste klasse ---> M-N-R-S-T
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2006
  11. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    De N serie is de opvolger van de M serie, en de S serie is de opvolger van de R serie. Dat wil niet automatisch zeggen dat de nieuwere beter is, de specs van de R serie zijn namelijk (op papier) beter dan die van de S serie.. De N serie is (op papier) wel beter dan de M serie. Op dit moment is de N serie de "top of the line". dan is de volgorde zo dus-> N-M-R-S-T
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2006
  12. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb diezelfde tv (maar dan 26"), en welke instellingen je mooi vindt verschilt per persoon, maar ik heb het als volgt:

    Merk TV: Sony Bravia
    Typenummer: KLVS26A10E
    Beeldinstelling: Gebruiker
    Contrast: 85
    Helderheid: 57
    Kleur: 55
    Beeldscherpte: 12
    Verlicht: 5
    Kleurtint: Neutraal
    Ruisonderdrukking: Uit

    En natuurlijk op 720p.
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Zal het nou veel uitmaken als ik geen Nederlands model neem?
    Want anders ben ik 100 meer geld kwijt, of zal ik dan beter wat doorsparen en voor dat nederlandse model gaan?
    (ik weet dat het met garantie te maken heeft.)
     
  14. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou nog even doorsparen. Want als je TV kapot gaat kan deze waarschijnlijk niet gratis gemaakt worden en dan ben je meer dan 100 euro kwijt.
     
  15. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    nou vandaag ff de Samsung le26 R72 gekocht en aangesloten op mn x360. Hoewel ik hem daar niet voor had gekocht (samsung is gewoon geniaal op het gebied van technologie & design samen) kan ik iedereen de R71 / R72 aanraden :D
     
  16. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben ook een noob die te lui is om zelf te zoeken :p
    Ik denk aan een HDTV, en hoe duur zijn ze ongeveer als je een beetje een goede wilt? Heb je ook per se een extra boxenset nodig? Ik weet dat het leuk is maar ik heb liever alleen een HDTV. Waar moet ik op letten? Welke zal ik nemen?
     
  17. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
  18. dannynima

    dannynima Guest

    kraad je een 32LC2R aan :) voor 900 kan je uhm wel lospeuteren bij IT's, boxjes zijn niet echt nodig maar als je vette geluid wil dan raad ik je boxjes wel aan :)
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    NIce.
    Inderdaad erg mooi dingetje. En als ik die Samsung vergelijk met de Toshiba die ik eerst wilde is toch het enige verschil het beeldformaat, en de HDMI ingangen.

    Verder scoort de Samsung volgens mij beter op beeld kwaliteit.
    En ook nog eens 300 euro minder :)...
    Misschien toch maar voor die Samsung gaan, aangezien 66 CM volgens mij groot zat is toch?
    Voor op je kamer, waar je er ongeer 2 tot 3 meter vanaf zit?

    Of zou ik toch bij die Toshiba moeten blijven?
    Twijfel nu toch, aangezien die Samsung ook een veel aantrekkelijkere prijs heeft voor mij. En die dus al heel wat eerder aangeschaft kan worden!

    Edit:/
    Kijk ik wat verder, kom ik weer andere schermen tegen natuurlijk.
    Ik begin mij sterk af te vragen, of die Toshiba nu wel mijn keuze moet worden...
    Top Tv'tje natuurlijk. Maar ik zal mijn HD tv voornamelijk gebruiken voor het gamen.
    En ik denk dat ik dan met zo'n Samsung Tv al heel erg ver kom. De prijzen verschillen namelijk heel erg.

    Hoe staat het met deze Samsung LE27S71 ?
    Hetzelfde beeld als de Samsung van The Fonz, maar net weer iets groter en ook nog met GAME MODE.
    (hoewel ik niet weet of dat werkt en wat het inhoudt! :cool:)
    En dat voor dezelfde prijs van de le26r72b, en misschien wel goedkoper!

    OFtewel, die Samsung LE27S71 trekt mij het meest!
    Heerlijk prijsje, goed beeld en een Ingame Mode (waarvan ik nog de functie moet weten:+)

    Ga dus maar een keuze maken tussen de
    LE26R72B en de LE 27S 71
    waarbij de LE 27S 71 mijn voorkeur krijgt, inverband het net wat grotere scherm, goedkopere prijsje en de Ingame Mode!

    Juiste keus volgens jullie kenners?
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2006
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt voor een 27' best een goede keus. Alleen voor ongeveer 900 euro heb je een vele betere en grotere. Dat is de LE32b71 dacht ik. Die heeft ook een groter contrast ratio. En groter scherm. Van 27 inch krijg je mischien spijt omdat hij te klein is. Ik heb zelf een 32 inch, wou ook een 27" halen, maar die vond ik iets te klein.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina