xbox 360 samsung hd tv ( vragen )

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door thebacardiman, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thebacardiman

thebacardiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo
    ik heb sinds kort de xbox 360 en woensdag komt er een samsung lcd tv by met de volgende specificaties :

mijn vragen zijn kan deze tv de spellen in de hd 1080 p of i aan en wat is het verschil met p en i.
    ben redelijk onbekent met deze nieuwe dingen!
    hoop hier op wat meer nieuwe informatie.....
    groete mike

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Meeste xbox360 spellen steunen niet het 1080p of i hoe dat zit weet ik ook niet precies...Halo 3 werd de eerste game die 1080 p of i gaat worden!! Meer weet ik er ook niet van!! O-)

3. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Er komt binnenkort een update voor de Xbox 360 en dan ondersteunen alle games 1080 p.

Edit: Trouwens wil je spellen in 1080 p spelen dan moet de minimale resolutie van je scherm 1920 x 1080 zijn.

Laatst bewerkt: 6 okt 2006
  4. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  5. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    What nuke said.

Maar om in te gaan op het verschil tussen P en I

P betekend dat bij elke verversing het hele beeld ververst wordt, dit zorgt voor een mooi plaatje en beeld waarnaar je fijn kan kijken.

I betekend dat de ene verversing de ene helft van het beeld ververst, en de andere verversing de andere helft ( 1= alle even beeldlijnen 2 = oneven beeldlijnen.) Sommige mensen merken dit op een of andere manier op en kunnen hier last van kijken, I kijkt ook onrustiger en sommige mensen krijgen hier soms hoofdpijn van.

De tijd tussen de verversingen hangt af van je reactie snelheid, bij de meeste sumsungs ligt deze nu rond de 8 ms.

Ook dacht ik dat Samsung nog geen enkele tv op ( onze ) markt heeft dat al minimaal 1920x1080 beeldpunten ondersteunt ( TVS DUS! monitoren wel.!!)

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad,

Dus we gaan in de HDTV thread verder. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina