Hey, Even een andere thread als normaal. Vooral bedoeld is vraagje, maar een discussie is altijd welkom. Ik zit binnenkort ongetwijfeld weer veel in de X-Bazar door het aanschaffen van een 360. Iets wat me vaak opvalt is dat mensen klagen over packversies of andere versies van een spel (wat vaak alleen maar verpakking is). Gaat dat dan om het feit dat mensen hoesjes leuk willen neerleggen? Ik mis het punt daarvan echt, want het gaat immers verder om exact dezelfde game.. Wat ikzelf nu heb is een aardig dvd opbergsysteem met een apart gedeelte voor games.. Dus het enige wat ik wel op prijs zou stellen is een groene hoes voor het onderscheid. Maar dat mensen kunnen vallen over een sticker (nu het geval bij de bundelversie van Saints Row) snap ik echt niet... Dus vandaar even een threadje Boeit het jou? Waarom of waarom niet? Kan me nog dezelfde soort discussies herinneren over de classics van de vorige Xbox ^^
Neen het kan mij persoonlijk niet zoveel boeien, heb hier ook nog een game liggen uit een pack versie. Vind het wel mooier als er een hoesje bij zit, maar dat is eigenlijk ook maar bijzaak, want hoeveel games wij niet hebben voor de PSP zonder hoesje en boekje is groot. En stickers, gebruik een fohn....
Ik vind doosjes wel zeker belangrijk, omdat ik nooit games verkoop en een collectie wil hebben. Het gaat niet alleen om het spel voor mij, ik hou heel erg van mooie collector's editions met art cards of dat soort dingen. Ik wil altijd de mooiste versie, en dan maakt een prijsverschil van 10 euro ofzo me niet veel uit. Ik wil naast een coole game gewoon een mooi hoesje met een mooie boxart en zoveel mogelijk extra's.
Ik ben ook van de doosjes... Vind het toch wel leuk om er bij te hebben. En helemaal als ze er nog wat leuks mee doen, zoals Halo 2 LE en meer van die (tegenwoordig niet meer zo bijzondere) steelbooks.
mij maakt het ook niet echt uit, als ik voor dezelfde prijs kan kiezen kies ik wel voor een hoesje zonder sticker (hoe schrijfje dat eigenlijk ). Maar mij maakt het niet echt uit, mijn games staan toch allemaal tegen elkaar aan, ik zie alleen de zijkant
Mij maakt het opzich wel wat uit. Kijk een review exemplaar is leuk omdat het gratis is, en het is dezelfde volledige game zoals je um in de winkel koopt. Het feit dat die dingen je niks kosten maakt je dat hoesje toch al gauw vergeten Aan de andere kant zweer ik bij bepaalde games gewoon bij een mooi/apart hoesje, ik neem de Collector's Edition van Oblivion als voorbeeld. Maar dan moet de betreffende game die extra euro's voor die leuke verpakking natuurlijk wel waard zijn
Ik haat, maar dan ook haat, classic versies / platinum uitgaves en al die onzin. Ik heb graag al m'n games in dezelfde kleurstijl, en als het half kan met hetzelfde kleur doosjes. (Ps2 doosjes willen wel eens doorzichtig zijn, ipv blauw.) Dus tja, ik koop geen platinum / classic uitgaves. Ik probeer meestal via Xbazar of Marktplaats.nl een normale versie voor een leuke prijs te krijgen. Tja, ik spoor niet, ik weet het.
mij maakt het ook niet echt veel uit want zoals goiz al zegt is het wel hetzelfde spel en ik vind dat dat toch wel belangrijker is dan een stom hoesje :{
Ik vind het ook wel belangrijk, een uiterlijk, het gevoel dat je hebt als je hem bijvoorbeeld net gekocht hebt en voor je hebt liggen. Overigens zijn het geen stikkers, maar erover heen geprint, dus met een fohn eraf halen lukt niet
Ook ik vind het belangrijk. Ik hou van normale hoesjes niet extra dikke of stale verzies. Ik wil niet dat er een streep over heen zit van retail versie ofzo. Ik wil gewoon de standaard groene hoes met de normale voorkant. Geen geprinte.
nee, mij boeit het ook niet, of ik nou zo een uitgebreid hoesje heb in plaats van een gewoon hoesje of andersom, de game blijft toch inmiddels t zelfde?? en daar gaat t mij om... natuurlijk is het iets gaver om een uitgebreid hoesje te hebben.. maar opzicht maakt het mij niet uit..
k heb het liefst ook normale maarja ik ga er bij het kopen van een game echt niet extra opletten hoe het hoesje eruit ziet ... het hoesje ligt in me tv kast en het gaat tenslotte toch om de game niet om het hoesje anders verkochten ze die wel duurder of los
Ik vind een bundelversie niet erg offfzo. wel als er geen doosje omheen zit. het hoesje mag ook niet geprint zijn, want dan lijkt het net of i nep is.
ik vind zo'n editie altijd wel leuk, mooie hoes vaak en toch vaak niet voor een meerprijs (tenzij je echt met een bonus cd koopt die bij limited edition zit) maar saints row is leuker om te bewaren met die mooie hoes, verkoop vrijwel nooit mijn games