1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

splinter cell

Discussie in 'Algemeen' gestart door zwaantje, 13 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwaantje

    zwaantje Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo vienden ik zit vast bij de laser microfoon bij de glazen lift
    als ik de camera boven de deur bij het plein waar in de hoek de lift zit kapotschiet moet je door een dubbele deur om naar buiten te gaan voor de deur staan strepen op de grond zodra ik de deur wil openen en ik dus op de strepen sta gaat er een alarm af wat doe ik hier verkeerd?
     
  2. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    plaats het de volgende keer in de : Ik zit vast in splinter cell topic [Deel 2]. Dan blijft het wat overzichterlijker.

    Ik denk dat je dan teveel lijken in het licht heb laten liggen of teveel alarms heb laten afgaan, dat had ik vandaag in level 4 ook, toen ben ik opnieuw begonnen (ik deed maar aan 1 checkpoint :D), en alles wat beter doen, toen kon ik wel door de deur heen zonder dat er een alarm afging, dus dat zal bij jouw ook wel zijn.

    Suc6
     
  3. Alwin

    Alwin Alwin

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    ALS het lees wat je schrijft denk ik: als je de lift heb afgeluistert en de andere lift hebt waar bewaakers uitkomen heb vermoord.
    Dan moet je de lift pakken en naar boven gaan.
    De code weet ik niet maar, ALS JE HET KAMERTJE HEB OP DIE VERDIEPING BOVEN HER BOURAU ZIT EEN LUIK DAAR IN GAAN EN DAN KOM JE VERDER.

    MAZZel
     
  4. zwaantje

    zwaantje Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik heb de lift nog niet afgeluisterd want zodra ik de deur opent die naar buiten gaat gaat er een alarm en de andere keer gaat het alarm al voordat ik de deur opent ik denk dat het komt wat jullie zeggen dat de slachtoffers te veel in het licht liggen anders zou ik het ook niet weten
     
  5. StormX

    StormX from Storm Inc.

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alles in de vriezer gestopt

    wat er lopen ook altijd bewakers door het level die in een kamer het licht aan doen, als jij ergens anders bent. (loop maar een stukje terug, zie je dat op sommige plekken opeens de lampen aan zijn als jij ze uitgedaan hebt.

    misschien komen er dan opeens lijken te voorschijn
     
  6. zwaantje

    zwaantje Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt ik ga dit vanavond als het vrouwtje klaar is met haar soaps proberen ik laat wel weten of het gelukt is groetjes richard
     
  7. zwaantje

    zwaantje Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt het is gelukt onwijs dat zon spel weet waar je de slachoffers heb neergelegd ik heb ze allemaal in de vrieskamer gestopt en nu ben ik bij het level met het olieplatform nogmaals bedankt en groetjes richard;)
     
  8. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hello people..

    Alle vragen omtrend de game Splinter Cell gelieve in de volgende thread te posten..
    Volgende thread..

    Misschien staat het antwoord er al... Maar misschien ook niet..
    Succes..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina