Dead To Rights

Discussie in 'Algemeen' gestart door L.A., 15 dec 2002.

1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Heeft er al iemand meer gehoord van Dead to Rights??
    Ik weet dat hij ongeveer eind januari gereleased wordt, maar nog weinig over de inhoud van het spel....??

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb hem. Hij is leuk en zit vol met actie alleen een probleem vind ik dat bv. als iemand wegrent voor jouw dan moet je bv 6 mannetjes neerschieten. Schiet je die neer dan zie je even in een filmpje die gast die wegrent zeggen "get him guys" dan schiet je er weer 6 neer. En dat mag je daarna nog 2x doen.

En dit wordt best lastig en rete saai en dan begin je dus de schijt ervan te krijgen. Ik vind het een leuke game maar max payne is stukken beter. Dus als je die niet hebt en nog nooit gespeeld heb haal die.

3. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik kan je een ding zeggen dit is een van de vetste Actie spellen die ik ooit gespeeld heb goeie controls en Matrix style Actions echt dit spel is supergruwelijk ! hij gebruik alle vette moves etc en Combineerd alle actiespellen in een spectakel ! Het verhaal stelt overigens niet heel erg veel voor ,ze vader is vermoord en gaat op onderzoek uit. Met alle gevolgen vandien !

Update * Het enige nadeel is inderdaad wat hierboven staat , daar sta ik compleet achter !

ik zou dit spel een 8/10 geven !

Als je hem gaat kopen , krijg je er cker geen spijt van !

L@terz Quen

Laatst bewerkt: 15 dec 2002
  4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    hep het gisteren op gammo gezien, zag er wel leuk uit, ga hem denk ik bestellen op internet bij australie kost minder geld 8)

5. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ja wtf was dat nouw weer met gammo gewoon een filmpje laten zien die iedereen al kent
    echt vette amateurs :+

6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    het gaat om het principe:+

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Doen ze wel meer daar bij gammo. Vooral bij XBOX games laten ze vaak alleen filmpje zien, zonder commentaar dus. Misschien omdat de XBOX zo goed is, dat ze er geen woorden aan durven te verbinden. ( Naja, das dan nog t enige dat ik kan bedenken)

Maar nog een vraagje. Ik heb ook Max Payne, maar is het dan nog nodig om ook Dead To Rights te gaan halen????

8. Metski

Metski RelaX-BOXer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, misschien een stomme vraag maar waar hebben jullie hem gehaald, want ik heb hem van de week op Game Kings gezien maar ik kan hem in geen enkele winkel vinden. MUST HAVE IT!!!! dus als iemand me kan helpen:confused: !!!

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Februari ofzo.. Dan komt die pas in NL uit

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem een tijdje terug bij mijn neef gespeeld ( hij heeft een usa xbox ) en het was best een aardig spel.
    Maar het kan absoluut niet tippen aan titels zoals mgs2 en max payne waar dead to rights vaak mee word vergeleken.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Met MGS2? Damn, je mag Dead to Rights niet eens vergelijken met Max Payne, is een totaal ander spel. Alleen die bullet-time is hetzelfde

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Weet ik maar bij Gamequest zeiden ze dat dead to rights een mix is van mgs2 en max payne.
    Ik vind het idd ook onzin, maar ja bij gamequest zijn ze zogenaamd deskundigen.

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    hij komt 14 februari uit

14. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    dan heb ik hem lekker al een dag eerder want:
    Dead To Rights-action-€ 62,99-13-feb-Electronic Arts Console

13 feb komt ie dus uit, YES, op
    officiele site
    moet je trouwens ff bij de video's kijken (da's het 5e gebouw van links,) . Ze hebben daar 6 in-game filmpjes, echt zwaar bruut.

Hij is bij Solmedia.nl al in de pre-order voor €54,00 inc verzenden.

trouwens het is idd geen kloon van max payne, heeft er wel veel van weg, maar is gewoon weer een vernieuwde versie,ander verhaal. Zo met die hond erbij , vette moves (ik bedoel ik maak iemand niet af door een knal, nee ik breek eerst het 1 en ander, houd hem dan als bescherming tegen kogels van de vijand en knal hem dan door z'n kop ) dit alles is dus geen max payne, nouja het is wel maximaal pijn,hehe, maar het is dead to rights, doet u mij hem maar, liefst gisteren nog:)

Laatst bewerkt: 20 jan 2003
  15. Jos

Jos 1337

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een kick ass game, voor een euro of 30 dan. Want een game waarin je 100 gasten afknalt en vervolgens een ambulance belt voor de laatste... (ja, heb de PU gelezen);)

16. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb em op Gammo gezien en overgelezen enzo.
    En ik moet zeggen .. wat lijkt me dat een bout game.
    Arcade versie van Max Payne .. alleen kutter.
    Maar ik wil em wel graag spelen .. hopelijk zijn mijn vooroordelen niet goed en is het een topgame :cool:

17. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ong 21 feb komt oxm (UK) met een demo (ja dan pas:mad: )

18. Halo-Ed

Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bestel hem denk ik bij GCshop.nl, die gasten weten er vast wel een leuk prijsje van te maken.
    Ze moeten weer eens zo SC actie houden!!! Kunnen ze dan niet altijd doen 8)

19. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat de final release datum nu is van deze game. Als ik het goed heb gelezen, zou de game nu in de schappen moeten liggen. Ik heb een preorder bij gcshop en ben eigenlijk benieuwd wanneer ik de game mag verwachten.

Iemand dat ding al binnen bijvoorbeeld??

m-X

20. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    ik verwacht er niet al te veel van....het is van namco geloof ik, dat is eerder een vechtgame merk dus...
    ik zie het wel

Deel Deze Pagina