64MB genoeg (360 core) en nog een vraag

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lada110, 6 okt 2006.

1. Lada110

Lada110 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Dit is mijn eerste post en ik hoop dat ik alles goed doe, tips en advies zijn natuurlijk welkom.

Nu mij vraag:

Ik zit te overwegen om een xbox360 te kopen. Nu heb ik 2 opties:

1. Een Xbox 360 core system kopen met een 64MB stick om op te slaan én testdriveunlimited (totaal: 389 euro)

2. Een TWEEDEHANDS Xbox360 premium ZONDER bon maar wel met doos én testdriveunlimited (totaal: 360 euro)

Welke optie kiezen jullie?

Én, als ik nou de core neem mét die 64MB heb ik dan genoeg saveruimte?
    Kortom: is de 64MB genoeg om leuk TestDriveUnlimited mee te spelen en later als ik weer wat meer geld heb een harddrive te kopen?

Alvast hartstikke bedankt!

Lada110

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik zou voor een nieuwe gaan met bon, en later als je weer wat gespaard hebt kan je uitbreiden met een HD. Zonder bon kan microsoft je volgens mij niet helpen als er iets mis is met je console :)

3. bajo4life

bajo4life there will be blood

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou een nieuwe nemen, zeker omdat je bij die andere geen bon hebt...
    enne een harddisk kan je altijd nog kopen, als je gespaard hebt.
    64 mb is goed voor savegames, maar je moet er geen arcade games/demos etc op gaan zetten...

4. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel, je moet namelijk je product nummer van je xdoos geven, maar als het goed is moet je wel iets doorgeven m.b.t. het feit dat er nu een 2e gebruiker is.

Maar als ik jou was, zou ik een nieuwe kopen met bon, dan ben je zeker van je zaak en je hebt 20 gb en dit is echt al te weinig ( demos enz.!)

PS: welkom op het forum...! :b:

5. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor de 360 premium gaan, dan kun je ook downloaden demo's enz, werkt goed en is heel leuk, op de memory card past nog niet eens een download content. Nu is het natuurlijk wel een risico een 2e handse xbox te kopen, maar ga er eens kijken, het kan zijn dat hij hem weg doet door gebrek aan interesse, zie je dat hij niet goed werkt of misschien wel kleine gebreken heeft, niet kopen.

greetz wooly

6. Lada110

Lada110 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar weet je, hij geeft juist een beetje een vage reden op: Hij zegt namelijk dat hij ergens een VGA kabel ofzo besteld had, en dat hij toen een xbox 360 per ongeluk kreeg ofzo.......dit is best frustrerend...aan de ene kant wil ik echt zeer spoedig een 360 hebben maar aan de andere kant moet ik ook geen overhaastte beslissingen maken.

EXTRA vraag:

Mijn broer adviseert mij om te wachten tot de sinterklaas periode (poeh da duurt nog laaaang...) omdat dan de prijzen zullen dalen.....Denken jullie ook dat de prijzen zullen dalen en dat er dus een dusdanig verschil ontstaat waardoor het verstandiger is om te wachten...!?

7. basovich

basovich Guest

prijzen zullen dit jaar niet dalen, is echt al 100239959x door MS bevestigt. dus ik zal gewoon een premium incl. saints row kopen.

8. JeePee

JeePee Guest

Bon is niet nodig. Je hebt alleen het nummer achterop je Xbox 360 nodig om het om te ruilen mocht hij stuk gaan.

9. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De vragen die je jezelf moet stellen is:

Ben je van plan Xbox Live te gaan gebruiken en ook wil genieten van gratis Demo's en andere content?
    Wil je oude Xbox spellen gaan spelen op je 360?
    Wil je een glimmende dvd lade? :+

10. Lada110

Lada110 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, ik ben sowieso niet van plan Live of Demo's ed te downloaden ofzoiets.
    Dus even samengevat: Jullie vinden over het algemeen dat ik gewoon optie 1 (nieuwe core en 64 MB (voorlopig) en TDU) moet doen?

gr

11. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    een vriend van me heeft een saint row pack bij de media markt gekocht voor 370 euro,(dus een 360, controller, harde schijf en saints row)

12. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    een maat van me heeft de xbox 360 premium voor 380 euro nieuw gekocht

13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    100% zeker nieuw kopen .

er zijn toch wel betere acties om aan een 360 tekomen voor weinig geld .

bv door een telefoonabo met 360 core (of met beetje geluk premium)

zo kun je er nog een HDD bijkopen die je veel meer mogenlijkheden geeft : demo s , trailers , films , en meer content

Laatst bewerkt: 6 okt 2006
  14. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor de premium gaan... anders kun je niet op live!! dus geen demo oude spellen enz. de bon heb je toch niet nodig als ie kapot gaat--> spreekt uit ervaring

15. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    tsja precies! Bij de MediaMarkt zijn ze echt goedkoop hoor!

BTW laat jezelf niet oplichten en betaal geen 360 euro ofzo voor een 2ehands Xbox 360. De regel is altijd nog bij 2e hands verkopen=helft v.d. nieuwprijs. Maar ik kan me wel voorstellen dat het wat meer mag zijn als hij nog nieuw is maar ik zou er niet meer dan 300 voor geven ofzo.

16. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sommige store's verkopen inderdaad voor minder maar officiel zijn de prijzen nog niet gedaalt

17. Lada110

Lada110 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang denken jullie dat ik ongeveer met een 64MB kaart doe als ik TestDriveUnlimited speel....En gewon voor het uitspelen ga!?

gr

18. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou echt niet voor die core gaan, kan je liever verder gaan sparen voor een premium in de winkel. Of die ene bundel met saint's row 429 euro

19. Lada110

Lada110 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zojuist even wezen kijk op www.wehkamp.nl en daar staat een xbox 360 PREMIUM voor 360 euro. Nu de vragen:

- Heeft één van jullie ervaringen met wehkamp, en hoe zijn die?

- Ze zeggen dat ze de dag na de bestelling leveren (als je maar voor 22:00 besteld) Is dit zo?

Alvast bedankt

gr
    lada

20. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 7 okt 2006

Deel Deze Pagina