Problemen met xbox live vision

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door harry potter, 8 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Problemen met xbox live vision

Kan iemand mij helpen ik heb een probleem met mijn xbox live vision.
    Ik krijg de xbox live vision software niet ge installeert op mijn pc. En ik heb alles volgens het boekje gedaan. Wizard nieuwe hardware gevonden selecteer in de wizard de optie waarmee
    windows update. Automatisch het gratis xbox live vision stuurprogrammabestand kan vinden. Als ik dan in de lijst gevonden hardware kijk staat daar xbox securiy method 3
    version 1.00. Als ik dan daar op klik komt er te staan wizard hardware toevoegen en staat
    daar Het volgende. De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28).
    Vervolgens klik ik op voltooien. Dan kan ik kiezen uit de software automatisch installeren aan bevolen. Of ik kies zelf. En als ik dan kies dat hij de software zelf moeten zoeken zegt hij dat hij geen software vind. Hoe kan dit heeft iemand dat probleem ook. Kan iemand mij zegen wat ik fout doe en hoe ik dat ding aan de praat krijg. Bvd.

2. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ehm is xbox live vision niet alleen voor de xbox? :confused:

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    nee, volgens mij niet :)

kan je als het goed is net als de wired controller van de 360 ook aansluiten op de pc (via USB dus ;))

4. dannynima

dannynima Guest

Volgens mij moet er eerst nog een update komen voor op de PC door microsoft toch?

5. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    In de gebruiksaanwijzing van de vision. Staat dat je hem kunt gebruiken op de pc.
    En dat je daar drivers voor moet afhalen. Maar die kan ik nergens vinden.
    Dus hij is ook voor op de pc. alleen vind ik het raar dat de windows update die niet kan vinden. Terwijl in de gebruiksaanwijzing staat dat het wel zou moeten.

ps Wat ik bij nieuwe hardware aanmelden in de lijst zie is het volgende.

xbox securiy method 3 version 1.00.

Laatst bewerkt: 8 okt 2006
  6. dannynima

dannynima Guest

mss moet je die driver downloaden?die mss binnekort wordt vrijgegeven

7. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik wel heel erg raar dat MS een product op de markt bergt.
    Waar nog geen drivers voor bestaan. Om dat die drivers er volgens het boekje wel zouden moeten zijn. Vind ik heel erg slordig van ms.

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    MS had gezegd dat hij zonder driver zou werken :)

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet zijn er al mensen hier op het forum die hem op de PC aan de praat hebben gekregen. Hij zou dus al moeten werken....vraag me niet hoe want ik heb er zelf nog geen.

10. dannynima

dannynima Guest

Oorspronkelijk geplaatst door samurainl
    ik heb een vraag hoe kan je gratis je gamer naam verander op de xbox 360 want ik ga er eht niet voor betalen.

kost volgens mij 800 Microsoft Points

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    waarom reageer je op de handtekening van Joene90? :+ 8)

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik weet er niets vanaf, maar heb je toevallig je camera geinstalleerd terwijl je Vision Cam al via de kabel was aangesloten op je pc? Want je mag nieuwe hardware eigenlijk pas aansluiten nadat je de driver/software hebt geinstalleerd.

Maar nogmaals, ik heb er zelf geen, ik weet ook niet hoe het werkt. Dit is het eerste dat in me opkwam. :)

13. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals in gebruiksaanwijzing staat heel duidelijk dat je daar voor een stuurprogramma voornodig hebt. Wat Windows update automatisch zou afhalen wat die dus niet doet.
    Ik hen trouwens op verschilde forums gekeken. en er zijn in de VS veel mensen die het zelfde probleem hebben als ik. Namelijk dat hij de software niet vind en op internet zou die ook niet te vinden zijn.

14. Lander

Lander UnknownFastOnes

Leuk Bevonden:
    0
    Minimaal windows XP met SP2

15. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt mij pc heeft het door jou genoemde. Maar er staat ook in die gebruiksaanwijzing.
    Dat je ook een stuurprogrammabestand nodig hebt. En dat die door de Windows update binnen gehaald zou worden.
    Wat die dus niet doet. En ik heb al op verschilde forums gelezen dat veel mensen die zelfde problemen hebben. dat ze het stuurprogramma bestand niet kunnen vinden. Want door dit bestand zou de vision nog meer mogelijkheden krijgen op de pc meen ik. Zoo zou je hem ook in wmp kunnen gebruiken dan.

16. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Vaag geval, sommige mensen moeten helemaal niets installeren

17. Dannydeman

Dannydeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb helaas hetzelfde probleem. Ik vermoed dat het komt omdat de driver niet werkt op de NL versie van XP. In Windows Vista 5728 doet hij het namelijk wel, maar ook niet volledig. Hij herkent hem maar half en werkt alleen in WLM en zie hem voor de rest niet als webcam staan.

Erg slordig van MS. Bovendien is de driver een beetje brak want videostreaming via WIndows Live messenger gaat erg schokkend.

Het is gewoon debiel dat ze een product op de masrkt brengen met een XP SP2 logo erop terwijl het niet eens werkt! Je moet is zien hoe mooi het werkt op de 360, dan kunnen ze toch ook wel snel een driver in elkaar flansen voor XP :confused: ? Vind het een beetje erg klote, want had hem ook gekocht omdat men PC webcam kapot is :)

Hopelijk komt er snel een oplossing want dit is gewoon triest!

18. NEO_X

NEO_X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wazig als ik webcam instellen doe in msn springt de camera aan en hij kan geen drivers vinden weird ding

19. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje over de Xbox Live Vision Camera.
    Ik heb er dus één gewonnen (hij zit nog in de verpakking), maar je krijgt er een gratis arcade game bij. Zit die gewoon 'op' de camera of moet ik die downloaden. Ik heb namelijk geen Live!

20. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je hebt het bij Gamevillage.nl gewonnen, bofkont!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina