Eigenlijk he..
Is dit best wel grappig..
Want dit is een van de weinige keren..
Dat de meerderheid het goed onderbouwd..
En het bij het juiste eind heeft..
De minderheid daarentegen..
Domme, niet beargumenterende blinden zijn..
Want dat ben je gsharun. Wat zit je hier stoer te doen? probeer je ons te overtuigen met 'ah rot s effe een end op joh'. Je bent zeker zo'n mannetje dat achter zijn computertje heel vet is met inmiddels 4 posts en eigenlijk helemaal niks weet. Zo erg was ik zelf nog niet eens in het begin (zo'n 2,5 jaar geleden geloof ik) toen ik me aanmeldde bij dit forum. Dat zegt wat. Aantal berichten moeten ze houden bij een account, want zo zie je in ieder geval met wie je te maken hebt. Op een enkeling na heeft iemand met veel posts wel verstand van zaken omdat ie hier al langer rondloopt en dus veel info opvangt etc.. Ook ligt het niveau op dit forum vrij hoog vind ik wat betekent dat je goede argumenten moet geven en dat moet je leren. Ja, ook jij. Maar het komt nog wel.. blijf hier wat langer en je zult zien dat 't met sprongen vooruit gaat.
Wat PES 6 betreft: aan een filmpje zie je nauwelijsk veranderingen misschien, echter: als jij het spel gaat spelen zul je direct verandering merken. Van pes4 naar pes 5 was een ramp voor mij want ik moest helemaal overnieuw leren spelen. En dat terwijl ik dcaht dat pes5 nauwelijks anders was dan zijn voorganger. Helemaal fout dus. Zo zal het ook zijn bij pes 6 denk ik. Afwachten dan maar
Kenmerkend voor fifa vond ik de zin 'elke pass is goed' die ergens in de laatste fifa's zat. In een boekje geloof ik. Wat nou realisme. Voetbal is menselijk en dus vol met fouten. Met andere woorden.. het tegenovergestelde van realistisch dus.
Klik om te vergroten...