Waarom zitten er van die gasten te zeiken over GTA3 koop gewoon driver3!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 15 dec 2002.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    je koopt dan toch gewoon driver 3???
    Toch driver 3 word heel erg cool en de XBOX versie wordt de meest geavanceerde (volgens medewerkers).
    je kunt nu ook veel, heelveel, guns gebruiken en het word gewoon heel erg cool.

ps; komt ergens in2003 een keer uit

2. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zo jij heb ook de nieuwe pu gelezen

3. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    dat zijn allemaal beloftes. GTA3 en vice city hebben zich al bewezen. Maar we zullen zien en anders hebben we altijd true crime nog

4. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk koop ik TC en D3 allebei niet, vind ik gewoon te saai naar een tijdje... Maar ik kan het mishebben natuurlijk.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Driver 3 lijkt mij niet leuk. Ik vond deel 2 al niks.
    Neem gewoon Vice City of the Getaway ( als je een ps2 heb)

6. Hotshot

Hotshot Guest

The Getaway=VET

ik weet niet wat die xbox fans hier allemaal zeggen over the getaway..maar ik zag wel iets over dat het spel tegenvalt..het valt niet tegen maja..

7. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik vind juist dat dat soort spellen altijd best wel een hoge replay value hebben door de combinatie van genres. sommige kunnen dat niet. maar sommige ook wel. zoals GTA.

GTA nummer 1 is nog steeds denk ik, samen met fallout, diablo, starcraft en unreal natuurlijk, et spel wat ik et langste ben blijven spelen.

iets van een jaar. dat ik et elke middag wel weer een keer opstarte. ff joy riden :D

true crime heeft denk ik een iets te hoog arcade gehalte, op een slechte manier that is. driver 3 verw8 ik niet te veel van. spellen waarin ze later meer features gaan implementeren om zeg maar andere spellen te imiteren vallen meestal nogal slecht uit.

8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    het valt juist wel tegen.

9. NehpetS

NehpetS Guest

Eerst zien dan geloven....er zijn zo vaak mooie beloftes gemaakt door spellen Producers..en uiteindelijk was er maar 5% van waar...

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Driver 3.... hyp hyp hyp

;)

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De Xbox zou 3x beter verkopen als GTA exclusief op de Xbox had gezeten, punt.

Een game als Driver 3 gaan hypen als eventuele vervanger is beetje onnodig, vooralsnog.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de Getaway gespeeld en hij is echt gaaf!
    De stad is denk ik 4 keer zo groot als in Vice-city.
    Samen met Vice-city is de Getaway nog een reden om een PS2 te kopen.

13. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de driver serie(zeker 2) is meesterlijk in vergelijking met de gta serie, ookal is de gta serie al meesterlijk. driver is ownage, deel 3 kan ik niet op w88

14. sexylexy

sexylexy Guest

vice city is geen rede om een ps2 te kopen, je kan em gratis (legaal, jawel) krijgen op de pc. (gta 3 in ieder geval, bij het tijdschrift zeidne ze dat vc ook gratis bij het tijdschrift zou komen)

15. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Is goed, waar kan ik hem kopen?

Ik bedoel, waarom heb je het nu over een game die pas over een jaar uitkomt en waar nauwelijks iets over bekend is?
    En GTA3 lijkt me leuker dan Driver 3

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    gta is er best lang dus vinden mensen hem ook leuk, driver3 is er nog niet eens dus kiezen mensen gta

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    hij is er wel maar gta is gewoon leuk

18. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de leken van de Driver serie....

Ik dacht dat dit alleen een beetje rijden was???
    Kan iemend een klein verslagje doen voor mij?:confused: :D
    BVD

19. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    was ja, er komt nu veel meer bij a la gta 3.

20. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De geruchtensite Computer & Videogames had het volgende te melden: Driver 3 verschijnt voor alle next-gen consoles en de pc en volgens insiders schijnen de PS2 en de Xbox versie er het beste uit te zien, maar de Xbox versie schijnt een stukje voorsprong te hebben.

De game gaat zich afspelen in Nice, Miami en Instanbul en zal anders spelen dan de vorige Driver serie. De game zal wat aspecten pakken van de games GTA3 en The Getaway, dus zal je nu ook de mogelijkheid hebben om wapens onderweg op te pakken en dergelijke. Het geweld van GTA3 en het realisme van The Getaway wordt gebruikt. Jammer genoeg is de game nog langer niet af, want ze zijn nog wel even een jaartje met de game bezig. Maar het betekent wel dat er op ieder platform een soortgelijke titel als GTA3 gaat komen als we de bronnen mogen geloven.

Deel Deze Pagina