64MB genoeg (360 core) en nog een vraag

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lada110, 6 okt 2006.

1. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 moest ook na een paar weken worden opgestuurd voor reparatie, ik moest mijn bon weldegelijk meesturen anders zou hij niet gerepareerd worden.

Laatst bewerkt: 9 okt 2006
  2. boatfreak

boatfreak Guest

definately de premium: luister neit naar de rest, die zullen wel geen premium hebben en daarom ook niet weten wat ze wel niet missen (lol)

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Bij dixons krijg je 10% korting op alles wat meer dan €200,- kost, dus ook je Xbox360 Premium + Saints Row, die overigens voor €429,- verkocht word. Maar bij dixons gaat er dus 10% korting af, dus heb je hem ineens voor €387,10. Dit is (mijn mening) de beste oplossing voor mensen die nu een Xbox360 kopen.

4. dannynima

dannynima Guest

zooooo, mooie aanbieding, tot wanneer is ie geldig?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je moet dan een credit card nemen van dixons.... ik weet niet tot wanneer die actie loopt

6. Lada110

Lada110 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neuh die actie geldt niet meer....

7. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Oftwel je hebt 389 euro dan kan je bij nedgame Apeldoorn als het goed is al een 360 premium kopen daar koste hij (tenminste toen ik hem kocht) 390 euro voor een premium.
    zoiezo als je 11 euro door spaart heb je een premium, Download gewoon een hoop demo's en eventueel arcade games en je bent wel een poosje zoet, Tegen die tijd kan je wel een spel komen denk ik.

bij nedgame hebben ze nu korting op 360 games tot 29 euro dus.

Mijn advies in het kort: Koop een premium nieuw gewoon effe doorsparen, de rest komt later:9

Edit: Of kijk hier even voor de gein: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=88988

Laatst bewerkt: 12 okt 2006

Deel Deze Pagina